Saturday, 23 November 2013

Allahu Akbar.....Mahasiswa Al Azhar setakat ini telah 140 Syahid, 400 dipenjara dan lebih 2000 tercedera..

Ahad, 24 November 2013

رصد| رئيس اتحاد الازهر: أكثر من 365 طالب معتقل و140 شهيد وأكثر 2000 مصاب


Published on Nov 23, 2013
قال أحمد سعيد : رئيس اتحاد الازهر : أكثر من 365 طالب معتقل و140 شهيد وأكثر 2000 مصاب
Site :........... www.rassd.com
Facebook :. www.facebook.com/RNN.News
Twitter :....... www.twitter.com/Rassd_News
Photo: Sebentar tadi menyaksikan gugurnya syahid pertama untuk demonstrasi hari ini akibat ditembak dengan peluru hidup dari pihak pasukan kudeta di perkarangan Rabiatul Adawiyyah di hadapan Jambatan Nozha.

Sumber : Egypt Window
#mesirkini
#R4BIA
Sebentar tadi menyaksikan gugurnya syahid pertama untuk demonstrasi hari ini akibat ditembak dengan peluru hidup dari pihak pasukan kudeta di perkarangan Rabiatul Adawiyyah di hadapan Jambatan Nozha.

Sumber : Egypt Window

Photo: Para mahasiswi Universiti Al Azhar melakukan demonstrasi di dalam kantin hostel mahasiswi.

Sumber : Egypt Window
#mesirkini
#R4BIA
Para mahasiswi Universiti Al Azhar melakukan demonstrasi di dalam kantin hostel mahasiswi.

Sumber : Egypt Window

Photo: Para pelajar di Hostel pelajar lelaki sekali lagi bangkit melakukan demonstrasi mengecam pembunuhan dan serangan yang dilakukan oleh pasukan kementerian dalaman ke atas mereka semalam.

Sumber : EgyptWindow
#mesirkini
#R4BIA
Para pelajar di Hostel pelajar lelaki sekali lagi bangkit melakukan demonstrasi mengecam pembunuhan dan serangan yang dilakukan oleh pasukan kementerian dalaman ke atas mereka semalam.

Sumber : EgyptWindow

Photo: ‎Beberapa kecederaan yang menimpa para pelajar berikutan serangan yang dilancarkan oleh anjing-anjing kementerian dalam negeri yang membawa kepada kesyahidan seorang pelajar jurusan perubatan tahun akhir, Abdul Ghani .Puluhan lagi cedera akibat serangan gas beracun, tembakan pistol dan peluru hidup.

Sumber : حزب الحرية والعدالة - شرق القاهرة
#mesirkini
#R4BIA‎
Beberapa kecederaan yang menimpa para pelajar berikutan serangan yang dilancarkan oleh anjing-anjing kementerian dalam negeri yang membawa kepada kesyahidan seorang pelajar jurusan perubatan tahun akhir, Abdul Ghani .Puluhan lagi cedera akibat serangan gas beracun, tembakan pistol dan peluru hidup.

Sumber : حزب الحرية والعدالة - شرق القاهرة
#mesirkini

Photo: Demontrasi dari para mahasiswa Universiti Tanta sebagai kecaman ke atas pembunuhan pelajar tahun akhir jurusan perubatan, Abdul Ghani Muhammad dalam serangan pihak keselamatan kudeta semalam di kawasan asrama pelajar lelaki Universiti Al Azhar.

Sumber : EgyptWindow
#mesirkini
#R4BIA
Demontrasi dari para mahasiswa Universiti Tanta sebagai kecaman ke atas pembunuhan pelajar tahun akhir jurusan perubatan, Abdul Ghani Muhammad dalam serangan pihak keselamatan kudeta semalam di kawasan asrama pelajar lelaki Universiti Al Azhar.

Sumber : EgyptWindow

Kebangkitan para mahasiswa jurusan kejuruteraan Universiti Ain Shams.

Letusan gunung berapi kemarahan para mahasiswa.

Sumber : EgyptWindow

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena