Sunday 2 December 2018

[Video Punca Sebenar Amerika Mahu Tangkap Jho Low] Anwar: Status Waythamoorthy sebagai menteri terpulang pada PM.

Isnin, 3 November 2018

Image may contain: 8 people, people smiling, text
Tumpang sekole.

Anwar: Status Waythamoorthy sebagai menteri terpulang pada PM

Presiden PKR Anwar Ibrahim berkata, status P Waythamoorthy sebagai menteri adalah bergantung kepada Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad.
Anggota parlimen Port Dickson itu berkata demikian sebagai mengulas gesaan Presiden Perkasa Ibrahim Ali yang menggesa Waythamoorthy meletakkan jawatan susulan kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu berhubung isu kuil Seafield.
"Kita perlu selesaikan isu kuil terlebih dahulu dan menteri besar Selangor akan memanggil semua pihak bagi menyelesaikannya secara baik agar sentimen perkauman tidak timbul dan memburukkan keadaan.
"Berhubung Waythamoorthy sebagai menteri, itu bidang kuasa dan bergantung pada budi bicara perdana menteri," kata Anwar pada sidang media di Damansara selepas melancarkan buku 9 May 2018: Notes from the Frontline yang dikarang Anggota Parlimen Setiawangsa, Nik Nazmi Nik Ahmad.
Sementara itu, ketika ditanya sama ada beliau akan melantik Rafizi Ramli bagi sebarang jawatan di dalam PKR, Anwar berkata beliau masih mempertimbangkan perkara itu.
"Saya masih fikir. Parti perlu inklusif," kata Anwar.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena