Sunday 3 March 2013

Berita Panas di Kemunting: PERKASA Tendang Banner YB UmNoBN...

Ahad, 3 Mac, 2013
Siapa yang tak kenal YB Banner ADUN Kemunting...? 
Boleh dikatakan apa saja tarikh,tajuk dan sebagainya dalam negara akan di naik-kan banner ucapan daripada Dato Zahir yang amat popular dengan gelaran YB Banner.

Sehinggakan dalam satu-satu masa 4 ke 5 banner dengan mukanya tersenggeh mencemarkan permandangan sekitar Taiping akan dinaikan.

Sekarang tergantung banner dari Zahir dengan berbagai tajuk yang menyemak-kan pemandangan. Salah satu banner tersebut ialah bertajuk "Selamat datang Mahasiswa Anak Perak" yang akan dibuat kat sebuah hotel di Taiping.

Meletup..!!!! Paling sadis-nya ialah salah satu banner ini telah ditendang jatuh oleh geng PERKASA yang rasanya marah dengan banner Zahir kerana dengan kurang ajar-nya menghalang sehelai banner PERKASA di persimpangan dekat tol susur keluar Kemunting.

Sebelum ini ada banner Zahir yang halang banner PERKASA ini...tapi sekarang telah dibuang  oleh  PERKASA

Hahaha.....tersepuk banner Zahir macam sampah kat tepi jalan, rupa-nya Zahir ini tidak disukai dan tidak dihormati oleh mejoriti ahli PERKASA disini termasuk ramai ahli UMNO kat Taiping. 

Khabarnya Zahir ni berlagak macam ahli koperat@keparat,kalau nak berurusan dengan Zahir dikhabarkan macam jumpa ahli perniagaan bukan macam seorang YB ADUN. Sehinggakan kat pejabat khidmatnya pun dah jadi macam  pejabat  urusan ahli koperat.

Memang banyak sudah cerita-cerita konterversi mengenai YB Zahir ini bakal tersebar dan ada yang dah tersebar,kalau tak silap Orangni hampir 80 senarai kisah menarik Zahir yang bakal meletup. 

Salah satunya ialah Zahir dikatakan peminat tegar minuman Chivas12...!!?? Benar atau tidak...tungguuuu.......

Semua pendedahan ini bakal diletupkan oleh orang dalaman UMNO Bahagian Taiping sendiri....cuma kita tunggu dan bersabar saja untuk sedikit masa lagi.....hahaha.....
Dicatat oleh Orang ni di 10:39 PTG  

N23 DUN Manjoi

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena