Sunday 3 March 2013

Penduduk SENALLANG LAUT SEMPORNA Menembak Mati Anggota The Royal Sulu Sultane Army..

Ahad, 3 Mac, 2013
Penduduk Senallang Laut Menumpaskan Tentera Diraja Kesultanan Sulu

Terkini dari rakyat Sabah ! Kerana tiada kredibiliti.., Hisyam Sotong dimalukan penduduk kampung.
Berita yang baru diterima , 1 anggota penceroboh MATI ditembak oleh penduduk kampung Senallang Laut Semporna.  Dilaporkan penduduk kampung penuh berani merampas M16 si penceroboh dan terus membedil terus saat itu.
p/s:: MUNGKIN kecewa dengan kredibiliti pasukan keselamatan yang tewas sebelum berjuang, maka penduduk kampung terpaksa berjuang sendiri ketika seorang militan yang cuba menjadikan mereka tebusan dengan memukul dan menetak militan berkenaan yang bersenjata M16 sehingga mati di Kampung Senallang Lama, Semporna.
Di mana Menteri Dalam Negeri, Ketua Polis Negara dan Panglima Angkatan Tentera dan seangkatan dengannya mahu simpan muka? Bukankah ini menunjukkan bahawa Polis sudah gagal menjaga keselamatan negara? - sumber dipetik dari FB King Jason.





0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena