Saturday 9 March 2013

Sesi Pendengaran PSC di Parlimen: Elak Salah Guna Kuasa Penguasa Zalim....

Ahad, 10 Mac 2013
Salah Guna Kuasa Parlimen Pekan!

Info Pendapat: Blogger Wak Labu
Wak tak heran kenape Datuk Seri Najib masih lagi ragu2 untuk bubarkan parlimen dan mengadekan PRU yang ke 13. Terlalu banyak perkare yang telah menimbulkan berbagai masalah kepade UMNO.

Selepas PRU 12 pemimpin2 UMNO dengan kerjasame pemimpin2 MCA, MIC dan Gerakan mencube sedaye upaye untuk mengembalikan sokongan kaum bukan melayu kepade Barisan Nasional. Malang nye usahe2 pemimpin2 BN ini telah gagal. Kaum bukan melayu masih berterusan menolak BN.

Paling tambah malang, UMNO juge telah gagal menyekat kaum melayu dari berhijrah kedalam Pakatan Rakyat terutamenye PAS. Hari ini semakin bertambah ramai kaum melayu menyertai PAS. Ini terbukti apebile di adekan ceramah2 dan perhimpunan PAS kite pasti melihat ber duyun2 manusie membanjirinye.

Perhimpunan anjuran UMNO mungkin lengang jike pengunjung nye tidak di angkut, diupah, makan dan minum, T-shirt dan topi dibekalkan. Itu lah bezanye dengan Pakatan Rakyat, penyokong2 hadir tanpa sebarang upah ganjaran dan sebalik nye mereke sanggup pule keluar wang poket untuk menyumbang derme jihat mereke.

Perjaungan dari PAS ini telah di ambil contoh pule oleh DAP. Sekarang penyokong2 DAP juge sanggup menyumbang kepade perjuangan mereka.
Amoi pun dah pandai kutip Derma Perjuangan...Canteeeek!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena