Monday 21 July 2014

Sukhoi Su-17 milik Ukraine tembak MH17 - Kod: 2 i C SU-27 00.03 = 17 X dan 3 minit kemudian MH17 lesap...

Selasa, 22 Julai 2014

Kebabian Ukraine balaci Amerika terbukti sudah . Sukhoi Su-17 milik Ukrain tembak MH17


Kami telah menerima satu laporan daripada pasukan penyiasat yang berpangkalan di Hong Kong melaporkan tentang penglibatan 2 buah jet pejuang milik ‪#‎Ukraine‬ telah dilihat beberapa minit sebelum pesawat ‪#‎MH17‬ hilang daripada radar. Laporan itu juga disertakan dengan sebuah kod atau tulisan berlatar belakangkan celoreng milik jet pejuang tentera udara #Ukraine.
Kod:
2 i C SU-27 00.03 = 17 X
Bermaksud:
2 mata telah melihat Sukhoi SU-27 milik #Ukraine dan 3 minit kemudian MH17 Lesap.

Laporan ini disokong oleh kenyataan daripada twitter @spainbuca, seorang petugas menara kawalan trafik udara berbangsa sepanyol yang bertugas di sebuah menara kawalan di Kiev, Ukraine. Beliau melaporkan tentang pihak kerajaan Ukraine telah mengambil alih menara kawalan dan menyembunyikan kejadian sebenar

Sebuah portal berita rasmi daripada ‪#‎Russia‬ juga telah melaporkan tentang tweet-tweet yang telah dibuat oleh @spainbuca dan penglibatan pesawat pejuang SU-27 #Ukraine didalam insiden tembak jatuh pesawat ‪#‎MAS‬ #MH17 milik negara ‪#‎Malaysia‬. Portal itu juga melaporkan bahawa sejumlah penduduk di daerah Donestek tempat di mana #MH17 terhempas, telah mendengar bunyi letupan yang kuat dan sebelum itu mereka telah melihat pesawat pejuang milik #Ukraine terbang diruang udara tempat kejadian kejam itu berlaku. Media pro USA sudah pasti tidak akan menyiarkan tentang info penglibatan jet pejuang #Ukraine di dalam pembunuhan kejam yg telah mengorbankan 298 nyawa orang awam daripada pelbagai negara.
Sila Rujuk: en.itar-tass.com/russia/741248

Apakah tujuan pihak Russia untuk menembak jatuh sebuah pesawat komersil dan ianya ditembak jatuh ketika berada di ruang udara Ukraine, bukan ruang udara Russia..... Tidak berbaloi dan tiada tujuan untuk Russia melakukan perkara sebegitu.

Meanwhile, the Russian defence ministry has claimed a Ukrainian military plane flew within 3-5km of flight MH17 just before the Malaysian aircraft crashed.

Moscow has also denied supplying pro-Russian rebels with BUK missile systems - the weapon that is suspected of bringing down the passenger plane - or any other military hardware.

It said it detected the Ukrainian SU-25 combat jet on radar and noticed an increase in radar activity just before the Malaysian Airlines jet was destroyed.

It also said Ukrainian air defence forces had three or four battalions of BUK-M1 systems on combat duty on the day of the crash.

However, Ukrainian President Petro Poroshenko said all his planes in the area were grounded at the time of the downed aircraft.
Pihak pemisah pro Russia pula tidak mempunyai sistem peluru berpandu permukaan ke udara BUK M1 seperti yamg dilaporkan oleh media pro USA.
Mereka hanya mempunyai sistem MANPADS yang hanya dapat beroperasi pada ketinggian maksima 5,000-6,000 kaki sahaja, mustahil ianya dapat mengenai MH17 yang terbang pada ketinggian 33,000 kaki ketika kejadian.

Kepakaran dan kursus khas juga perlu dihadiri sebelum seseorang itu mampu mengendalikan sistem peluru berpandu canggih seperti BUK M1 yang melibatkan penggunaan sistem radar, penjejak dan sistem pusat kawalan yang agak rumit pengoperasiannya berbeza dengan MANPADS yang hanya perlu diletakkan diatas bahu, halakan kearah pesawat dan tekan beberapa butang dan peluru akan dilancarkan.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena