Thursday 24 July 2014

[Video] Malaysia Ini Hari: Polis Jejak Lelaki Cina Pijak Kepala...AUNTIE SEKSI Jangkitan Syndrom Amukan cmd25..

Jumaat, 25 Julai 2014

Polis Jejak Lelaki Cina Pijak Kepala Lelaki Ini - Ketua Polis Negara



Pihak polis ingin meminta kerjasama orang ramai untuk tampil memberikan maklumat berkenaan kes seorang lelaki yang dipercayai memukul seorang lelaki lain dalam satu klip video yang tersebar di laman sosial kebelakangan ini. 

Menurut Ketua Polis Negara dalam twitter beliau kes tersebut dilaporkan berlaku pada tahun lalu dan pihak polis telahpun membuka kertas siasatan. 

Namun demikian identiti pelaku masih belum dikenal pasti dan bantuan orang ramai adalah diperlukan bagi mengesan lelaki tersebut. (FB PDRM).
 <!-- more -->


10516650_817698204907155_2003475603247190888_n

Johari Abdul Ghani
Ahli Politik · 10,951 Likes
 · pada 21hb Julai pukul 1.02 pagi· 
Penjenayah mesti dihukum. Tetapi apakah pandangan saudara mengenai tindakan pakcik ini menendang muka remaja ini berkali-kali? Adakah undang-undang membenarkan perbuatan ini?
BTS - SELAYAKNYA CINA ITU DIHUKUM DI ATAS PERBUATANYA ITU!
SUMBER : BLOG TAUHU SUMBAT

AUNTIE SEKSI  MENCURI DI PASAR RAYA GAINT...




Baru saja reda kekecohan wanita cmd25 mengamuk, kini muncul lagi video terbaru wanita mengamuk di sebuah Pasaraya Giant. Kalau isu cmd25 sebelum ini mengamuk sebab kena langgar. So maksudnya mengamuk pada orang yang salah tetapi keterlaluan sungguh. Dalam isu di pasaraya Gaint ini pula perempuan ini dikatakan mengamuk setelah ditangkap oleh pekerja kerana mencuri. 

Kalau benar perempuan ini bersalah mencuri mengapa dia mengamuk. Takut malukah? Sudahlah mencuri pastu marah pada orang lain dan mengamuk bagai naik gila. Aku boleh katakan jangkitan syndrom amukan bini mat yo telah merebak seluruh negara. Sejak dua menjak ini ramai sungguh isu perempuan mengamuk. Sungguh memalukan. Sumber dari:http://blogr.my/

SUMBER : BLOG TAUHU SUMBAT

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena