Saturday 26 July 2014

BASYAAR ASSAD hanya menunggu masa untuk jatuh...ISIS TAWAN PANGKALAN TENTERA TERBESAR

Sabtu, 26 Julai 2014


SEHINGGA DUNIA MENGERTI

Anak kecil ini terpaksa meminum air di jalanan Halab kerana rejim telah menyekat bekalan air dan juga elektrik di wilayah yang dikuasai oleh mujahidin.

Twitter / EnterTheTruthCo: This is division 17 in #Raqqa, ...
twitter.com
Connect with your friends — and other fascinating people. Get in-the-moment updates on the things that interest you. And watch events unfold, in real time, from every angle.

BASYAAR ASSAD HANYA MENUNGGU MASA UNTUK JATUH; ISIS TAWAN PANGKALAN TENTERA TERBESAR (DIV 17) DI WILAYAH RAQQA, SYRIA. SEMOGA ALLAH SWT MEMBERI LEBIH BANYAK KEMENANGAN KEPADA MUJAHIDIN, BIAR DARI KUMPULAN MANA SEKALIPUN. ALLAHUAKBAR!!!

Photo: Pemandangan di sempadan Gaza-Israel kira-kira 4km dari kediaman saya sekarang.

Israel menerangi malam dengan 'flare' dan membedil menggunakan kereta kebal di sempadan tatkala umat Gaza sedang berbuka puasa.

p/s : Sumbanglah walau sedikit, demi Allah mereka memerlukannya. Bank in sumbangan ke akaun CIMB 7600809829 atas nama Umm Salamah binti Ahmad Shah, makluman/pertanyaan (PENTING SAHAJA!) melalui emel bazarramadhangaza@gmail.com, atau Whatsapp +60195004911. Jangan biarkan mereka tunduk!
Ya Allah, mohon doa dari teman2!

(admin)
Pemandangan di sempadan Gaza-Israel kira-kira 4km dari kediaman saya sekarang.

Israel menerangi malam dengan 'flare' dan membedil menggunakan kereta kebal di sempadan tatkala umat Gaza sedang berbuka puasa.

p/s : Sumbanglah walau sedikit, demi Allah mereka memerlukannya. Bank in sumbangan ke akaun CIMB 7600809829 atas nama Umm Salamah binti Ahmad Shah, makluman/pertanyaan (PENTING SAHAJA!) melalui emel bazarramadhangaza@gmail.com, atau Whatsapp +60195004911. Jangan biarkan mereka tunduk!

Amaran!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena