Friday 1 August 2014

[Video] 'Serbuk Kari Shahul' - Inilah Kerajaan BN...Keadilan Sebenar Hanya Memilih Bulu

Sabtu, 2 Ogos 2014
Keadilan Sebenar Hanya Memilih Bulu...






Aku bukan menyokong penuh atas apa yang telah diperkatakan oleh Ustaz Sahul Hamid. Tetapi aku nak tekankan kepada pembaca blog ini bahawa keadilan di negara kita Malaysia ini hanyalah memilih bulu. Ustaz Sahul Hamid ditangkap, disiasat dan diarah untuk meminta maaf.

Tapi apa yang berlaku kepada pengarah filem NamaWee yang selalu terpalit dengan bermacam-macam kontraversi, bukan saja menghina negara bahkan menghina Islam. Tetapi apa yang dia dapat, boleh buat filem, boleh jumpa menteri.

Zul Noordin juga menghina kaum Hindu siap boleh jadi wakil calon BN pada PRU13 yang lalu. Semuanya kerana beliau keluar daripada PAS dan masuk dalam BN.

Facebook cukup berlambak orang yang menghina agama Islam, tetapi berapa kerat sangat yang diambil tindakan, boleh dibilang dengan jari. Inilah Malaysiaku
Tikaq buluh.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena