Thursday 16 April 2015

Betulkah dakwaan ini? Mereka bina surau, tapi kamu robohkan! Jumpa ular 'bertanduk' & dot, dot siapa perlu kita pukul?

Khamis, 16 April 2015
21 hrs · 
 

Besau nau ulau nih... siap tanduk.. King!!!
Betulkah dakwaan ini? orang berkenaan sila sahkan..
dari inbox admin
Satu persatu kekejaman yg mereka lakukan.. hari ini detik hitam kembali mhantui rakyat negeri terengganu. Pagi ini kelihatan Pguatkuasa bandaraya kuala terengganu datang bersama bala tenteranya merobohkan satu surau bhampiran kawasan perindustrian gong badak. 

Surau ini baru sahaja siap dibina, ketika surau ini dalam pbinaan kami amat suka melihat akan pbinaannya yg bcirikan tradisional malahan memberi kemudahan kpd mereka yg bkerja kilang untuk mnunaikan solat atau berehat. 

Jika tiada kelulusan pbinaan surau ini,tidakkah perundingan yg baik harus dibuat dan bukannya kerja merobohkan terus dilakukan.. ini kah tranformasi terengganu baru yg dicanang oleh MB baru terengganu? mereka mbina rumah Allah,tp kamu merobohkan!! Baru kami faham knp jika jumpa ular dan umno,umno perlu kita pukul dan hapuskan dulu kerana umno lah yg mrosakkan agama islam sendiri!!
:Penduduk prihatin

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena