Thursday 14 December 2017

[Video Penerangan Sebenar Rentetan Kes 1MDB & Siapa Terlibat? Rakyat M'sia lah yg menanggung kesengsaraan akibat Skandal 1MDB!] BNM Keluarkan Wang Kertas TERBESAR di Dunia, Sekeping RM600, RM180, RM60.

Jumaat, 15 Disember 2017


BNM Keluarkan Wang Kertas TERBESAR di Dunia, Sekeping RM600, RM180, RM60
Foto: BNM
Foto: BNM
Bank Negara Malaysia (BNM) bakal mengeluarkan wang kertas edisi terhad khas sempena sambutan ulang tahun ke-60 Perjanjian Kemerdekaan Persekutuan Tanah Melayu.
Gabenor Bank Negara, Tan Sri Muhammad Ibrahim berkata wang kertas peringatan bersaiz 370 mm tinggi dan 220 mm lebar itu adalah wang kertas terbesar di dunia dengan reka bentuk berdasarkan ‘Raja Payung Kedaulatan Negara’ dan ciri-ciri keselamatan lebih tinggi.
Tempahan boleh dibuat dalam talian mulai Jumaat, 5 Januari 2018. Sekiranya tempahan melebihi jumlah ditawarkan, tempahan akan dilaksanakan melalui undian. http://www.bnm.gov.my

- mD

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena