Tuesday 29 May 2018

[Video Rafizi, Jangan Tunjuk Hero!] PH dah menang! Anwar kamu berfungsi sebagai 'pemantau' kepada kerajaan, TATAPI, TATAPI kamu dikerumuni oleh pembodek² Umno BN, apa cer? NAJIB BAKAL KENA LAGI.

Selasa, 29 Mei 2018

Foto Otai BERSIH.
PH dah menang... tp biasa lah kalau baru menang, nak dapatkan yg terbaik....soalan admin....agak sensetip sikit.... tp sbb PH adlah kerajaan yg terbuka dgn teguran.... kita bincangkan....

Apa pandangan anda tentang kenyataan Rafizi ni?


Akmar Rizal Betul.. aku setuju dgn kenyataan Rafizi ni. PH menang disebabkan rakyat dah terlalu sengsara dgn kenaikan kos sara hidup yg sgt membebankan yg dibuat oleh kerajaan BN sebelum ni. Rakyat memilih Mahathir adalah disebabkan itu sahaja pilihan yg ada yg rakyat nampak ada kewibawaan utk pulihkan negara semula. Bila rakyat marah dan sengsara dgn isu2 yg dikenakan oleh BN.. Mahathir datang tepat pada masa nya. Jadi, apa yg dikatakan Rafizi ni memang aku setuju 100%.

Foto Otai BERSIH.
Terima kasih DS Anwar kerana berfungsi sebagai "pemantau" kepada kerajaan.

Pemantau tapi kamu dikerumuni oleh pembodek² Umno BN, apa cer? Itu namanya nak jatuhkan kerajaan PH! Rakyat lagi pandai memantau! Sila berubah!
Foto Otai BERSIH.
NAJIB BAKAL KENA LAGI..
Belum sempat @NajibRazak bernafas lepas habis menduduki kertas peperiksaan SRC International Sdn. Bhd. kat SPRM, satu lagi kertas mesti dijawab dengan jujur dan telus.
Peguam siasatan dua kapal selam Scorpene, William Bourdon kini bersedia memulakan kerjasama dengan pejabat Peguam Negara bagi meneliti dan menyambung kembali siasatan skandal pembelian melibatkan rasuah berjumlah USD114 juta (RM570 juta) pada 2006.
Apabila dihubungi, Bourdon berkata, pasukan peguamnya - yang sebelum ini dilarang memasuki negara ini pada 2011 selepas menghadiri majlis Suaram - ingin bertemu dengan Menteri Pertahanan baru, Mohamad Sabu secepat mungkin.
"Kita boleh datang ke Malaysia secepat bulan Julai, kami mahukan jaminan kerajaan baru bahawa kami tidak akan lagi dilarang memasuki negara ini.
"Kami bersedia untuk memberi taklimat kepada keseluruhan pentadbiran mengenai butir-butir dan keseluruhan kes itu dan kemas kini mengenai status kes itu di mahkamah Paris, Perancis.
Pembatalan larangan masuk ke Malaysia terhadapnya sedang diusahakan bagi membolehkan Bourdon yang kini berada di Afrika datang ke Putrajaya bagi membantu siasatan skandal berkenaan.
Pembelian dua kapal selam berkenaan dilakukan ketika Najib menjadi menteri pertahanan yang turut membawa kaitan pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaariibuu pada 19 Oktober tahun sama.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena