Wednesday, 30 May 2018

[Video Wah, Tun M bakal berlakon dalam Filem Bollywood! Mat Sabu dari ‘Tahanan’ ke Menteri Pertahanan] BILA ANWAR DAN HADI AKAN BERJUMPA? Politik Matang! Tuduh menuduh sewajarnya dikurangkan.

Rabu, 30 Mei 2018

Mohamad Sabu: ‘Tahanan’ ke Menteri Pertahanan

BILA ANWAR DAN HADI AKAN BERJUMPA?


Itu sesuatu yang sangat hampir terjadi dan perlu terjadi terutama di Ramadhan ini bagi meningkatkan perpaduan ummah. 

Siapa yang kena kunjungi siapa,  bukan isu pokok. 

Untuk menunggu Hadi berjumpa Tun sebagai tanda tahniah dan hormat seolah tidak terlintas langsung di kepala pemimpin PAS,  apatah lagi dengan mulut celupar nik ammar, jauh dari peradaban intelek. 

Ketika negara berdepan dengan satu jumlah hutang yang besar (800b-1T) akibat pengurusan lalai lemah dan boros,  PAS patut muncul untuk membantu (walaupun dari segi bahasa) - itu satu tamadun politik yang matang.

Semoga dalam masa yang terdekat,  akan ada perjumpaan dan perhubungan terbuka di kalangan pemimpin Melayu termasuk umno untuk bersama dan bekerjasama membina negara. 

Perubahan budaya sosio ekonomi politik kena dibuat secara maksima supaya negara lebih maju dan rakyat pelbagai kaum dan ugama dapat hidup secara matang. 

Tuduh menuduh sewajarnya dikurangkan. 


MANDEWA

Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena