Thursday 31 May 2018

[Video Dr MAZA-Tak Pelik Bayar Hutang, Yang Pelik Buat Hutang Melampau] Tabung Harapan - 'Sultan Melaka' mula bersuara & Komen Dr Maza Buat Ramai Pembangkang (Pas/UmnoBN) Terus SENTAP.

Khamis, 31 Mei 2018

Image may contain: one or more people, sunglasses and text

Image may contain: one or more people and text
Ambo (saya) pun suka tidak boleh perintah Malaysia lagi. Sebab hutang banyak, nak bayar macam mana - Mstar. 
Udah le tak pandai nak selesai masalah, 'SOMBONG' pulak tu! Emm, Lobai2...Banyak canteeek.

Tabung Harapan. Komen Dr Maza Buat Ramai Pembangkang Terus SENTAP

Tabung Harapan. Komen Dr Maza Buat Ramai Pembangkang Terus SENTAP | Bila umum Tabung Harapan, ramai yang setuju sebab bukan kewajipan nak bagi pun, tapi anehnya ada juga segelintir yang meroyan tak tentu hala. Ekoran tu, ini komen Dr Maza buat ramai pembangkang terus sentap.

TABUNG HARAPAN – KOMEN DR MAZA

Tidaklah pelik jika ada yang cuba tolong pihak Kerajaan bayar hutang. Ia satu usaha yang bersifat sukarela. Siapa mahu boleh berikan, siapa tidak mahu boleh biarkan.
Namun, yang pelik lagi melampau ialah pihak yang membuat hutang yang ditanggung oleh sekelian rakyat secara paksa tanpa rela. Lebih kejam lagi apabila pihak yang mengambil hutang itu bermewahan, sementara rakyat yang menanggung hutang hidup dalam bebanan.
Apa yang ganjil lagi ajaib apabila ada kelompok yang pernah menyatakan mereka berpuashati dengan isu penyalahgunaan harta awam tersebut.
Sumber: FB Dr Maza

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena