Thursday 31 May 2018

[Video Apa Terjadi? Umno Tamatkan Peruntukan Kesemua Bahagian] Sial, lembu, kurang ajar, kek kek kek' gamatkan Parlimen era Najib UmnoBN & Pas/Umno bertabiat sama? Tajuddin: Masa tepat Umno-PAS bergabung.

Khamis, 31 Mei 2018

Sial, lembu, kurang ajar, kek kek kek' gamatkan Parlimen

Chaos in parliament as group ambushes Khalid Samad


PAS dan UMNO bertabiat sama... 

Tajuddin: Masa tepat Umno-PAS bergabung

Anggota Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Tajuddin Abdul Rahman yakin jika Umno dan PAS bergabung pemikiran dan tenaga untuk mewujudkan satu blok baru yang kuat, berperanan menjaga kepentingan Melayu, mereka bakal memberi cabaran hebat kepada Pakatan Harapan.
Ahli Parlimen Pasir Salak itu berkata, meskipun kedua-dua parti itu mempunyai kaedah politik berbeza, namun mereka masih punya persamaan dalam memperjuangkan hak Melayu dan Islam.
Akhbar Sinar Harian, memetik Tajudddin sebagai berkata gabungan itu diyakini boleh memberi cabaran besar kepada kerajaan Pakatan Harapan dan penyokongnya yang sejak akhir-akhir ini mula berani menyuarakan desakan yang menghina kaum dan agama.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena