Monday, 28 May 2018

[Video Mat Sabu Berceramah Dalam Gelap-Siapa Pembunuh Altantuya?] PAS dan UMNO bertabiat sama? KENAPA TIDAK NAJIB BERDEBAT SAJA DENGAN GUAN ENG? Tapi, beranikah Najib?

Isnin, 28 Mei 2018

PAS dan UMNO bertabiat sama...?

KENAPA TIDAK NAJIB BERDEBAT SAJA DENGAN GUAN ENG?

Lim Guan Eng dan Najib Razak nampaknya terus terbabit dalam pertelingkahan terbuka, malah mungkin berpanjangan, khususnya berkaitan kedudukan ekonomi negara, kadar hutang dan juga 1MDB.

Apa saja yang diutara dan disebut oleh Guan Eng, pantas saja Najib menjawabnya, meskipun menteri-menteri lain hampir semuanya memilih untuk mendiam diri saja.
Sebagai bekas Menteri Kewangan, Najib dilihat begitu nipis telinganya terhadap pelbagai hujah dan fakta terbaru yang didedahkan oleh Menteri Kewangan sekarang.

Namun, semua pertelingkahan mereka hanyalah melalui media saja. Guan Eng melalui kenyataan akhbarnya, manakala Najib pula melalui media sosialnya.

Siapa benar dan siapa salah antara mereka berdua itu?
Bilakah pertelingkahan mereka akan berakhir?

Sebagai penyelesaian terbaik, apa kata  agar Guan Eng dan Najib berdebat saja secara terbuka dengan siarannya dipancarkan secara langsung ke seluruh negara?
Jika dulu Najib sering mengelak untuk berdebat dan beberapa kali program NothingToHide tidak menjadi kenyataan, setelah tiada lagi apa-apa jawatan dan bebanan, ketika inilah sebenarnya masa terbaik untuk beliau menunjuk keberaniannya.

Tapi, beranikah Najib?
Atau beliau lebih ketakutan dalam keadaan dirinya sekarang?

Habis, bila lagi Najib mahu jadi berani? (ShahbudinHusin 27/05/2018)

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena