Tuesday 29 May 2018

[Video Bekas Peguam Negara Apandi Akan Didakwa Jika Benar] ORANG MUDA SUKA jika Najib terima hukuman & Persoalannya bila lagi Najib mahu didakwa? Jangan terlalu lama, nanti anak-anak muda mula kecewa!

Selasa, 29 mei 2018



ORANG MUDA SUKA JIKA NAJIB TERIMA HUKUMAN...

Berbual-bual dengan anak-anak muda yang pertama kali mengundi, tetapi belum mempunyai pekerjaan, kadang-kadang memberikan kita perspektif yang berbeza mengenai pemikiran mereka.

Memang golongan ini merupakan antara penyumbang kepada kejayaan Pakatan Harapan menumbangkan BN, tetapi tersingkirnya Najib Razak daripada persada kuasa seakan-akan belum lagi mencukupi bagi anak-anak muda itu.

Mereka kini tidak sabar menunggu bila lagi Najib akan didakwa serta apakah bentuk hukuman yang bakal diterimanya.

Kata mereka, Najib bukan saja patut disingkirkan dan seterusnya didakwa serta dihukum kerana skandal 1MDB atau kesalahan-kesalahan yang dilakukannya, tetapi bersekali dengan pembaziran dan kemewahan yang dilakukannya itulah yang menyebabkan mereka sukar mendapat pekerjaan sebaik tamat pengajian.

Mereka rata-ratanya gembira dengan tiada lagi Najib tinggal di Seri Perdana, sambil berharap selepas ini ada cahaya yang akan menyuluhi laluan masa depan mereka.

Pemikitan anak-anak muda ini nyata berbeza dengan kebanyakan golongan berusia yang merasakan apabila Najib telah dapat disingkirkan, ia sudah memadai bagi mereka.

Bagi mereka ini, setelah Najib tersingkir, cukuplah sekadar itu saja dan selepas ini biarlah anak Tun Razak itu menikmati kehidupan seperti rakyat biasa tanpa perlu diambil sebarang tindakan terhadapnya.

"Mana boleh...." kata anak-anak muda tersebut apabila dilontarkan pendapat bahawa kerajaan baru Pakatan Harapan tidak perlu mengambil apa-apa tindakan terhadap bekas Perdana Menteri itu.

"Disebabkan deretan skandal, selain pembaziran, kemewahan dan terlalu ramai lantikan politik yang dibuat Najiblah yang membuat kami susah mendapat pekerjaan sehingga sekarang.

"Beliau patut menerima hukuman atas perbuatannya," kata mereka lagi.

Persoalan sekarang, bila lagi Najib mahu dibawa ke mahkamah dan didakwa?

Jangan dibiar terlalu lama, nanti anak-anak muda mula kecewa!! (ShahbudinHusin 29/05/2018)

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena