Thursday 14 February 2019

[Video Agong perkenan lantikan AJK SPR baru, termasuk aktivis Bersih] Mujahid saman Presiden PAS & Apahal ABDUH, KENA CUBIT SIKIT JERIT MACAM PONDAN? Sembang revolusi gedebung gedebang, polis baru miss call ketaq lutut habis semua dia cerita.

Khamis, 14 Februari 2019
TERKINI.
Mujahid saman Presiden PAS?
Pagi ini gempar dengan satu artikel di dalam harakahdaily bertajuk "Ijazahnya ada, akalnya kerdil" hasil tulisan Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Presiden PAS. Artikel tersebut memetik satu sebaran yang mengatakan "menteri" ada menyebut tentang Rasulullah tidak mempunyai sijil.
Hak saya bercakap tentang kes RM90 juta, Clare beritahu PAS.
Editor Sarawak Report Clare Rewcastle-Brown menolak kenyataan pemimpin PAS bahawa beliau sepatutnya berhenti bercakap mengenai “kes RM90 juta” berikutan penyelesaian di luar mahkamah yang dicapainya dengan presiden parti itu, Datuk Seri Abdul hadi Awang.
Kami Viral
NIK ABDUH, KENA CUBIT SIKIT JERIT MACAM PONDAN.
Saya teringatkan zaman remaja dulu, zaman buas, zaman boleh buat apa saja, zaman jangan ada siapa menghalang, zaman kawan itu adalah lebih betul daripada ibu bapa, zaman yang tidak mungkin dapat di lupakan sehingga akhir hayat.
Zaman remaja adalah zaman Konfrontasi, Konfrontasi dengan keluarga, Konfrontasi dengan masyarakat, Konfrontasi dengan pihak polis.
Konfrontasi dengan polis kerana isu rambut panjang, Konfrontasi dengan polis kerana polis sering cari salah, Konfrontasi dengan polis kerana kerja-kerja haram.
Di tangkap polis, di terajang polis, di ugut polis, bertekak dengan polis dan macam-macam lagi dengan polis sudah pun di rasai sebelum merasa di dalam demontrasi-demontrasi dalam dunia politik.
Yang membezakannya ialah kesetiaan dan keberanian dalam berhadapan dengan polis.
Kami setia pada kawan, kami tutup mulut walaupun di siksa, kami tak petik nama kawan kami dan kami tak suruh polis pi tangkap orang lain juga.
Bukan macam orang politik yang menggunakan agama sebagai alat untuk melindungi segala kerja jahat mereka, KENA CUBIT SIKIT JERIT MACAM PONDAN.
Nota : Orang yang jenis petik nama kawan jangan dok pi buat kawan. Sembang revolusi gedebung gedebang, polis baru miss call ketaq lutut habis semua dia cerita.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena