Friday, 8 February 2019

[Video MENGAPA MALU, BOSSKU? Bukan Bisherrr Bisherrr] Masa PRU dulu kita nak Najib kalah je, bukan nak dia jadi GILA! Aahh ahh la kan & Kembalinya Zahid boleh rencat kebangkitan Umno.

Sabtu, 9 Februari 2019

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Aahh ahh la kan
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks
Bila org bising, dia cabar suruh report. Bila org report, tentulah SPRM siasat. Bila SPRM dah mulakan siasatan, anak dara tua ni meroyan kenapa? Kamu pula nak fitnah SPRM tu balaci kerajaan PH? SPRM tak siasat kamu dan bekas bos kamu si Sahak gagap tu pun dah dikira untung besar. Dah habis ke duit ratusan ribu yg kamu dapat sebelum kamu terpelanting dari kerajaan Sgor dulu?

Kembalinya Zahid boleh rencat kebangkitan Umno

 Nama Ahmad Zahid Hamidi kembali menjadi perhatian dunia politik tanah air apabila beliau menyatakan kesediaannya untuk kembali menerajui Umno "bila tiba masanya".
Menurut anggota parlimen Bagan Datuk itu, berdasarkan kasyaf ulama, akan berlaku peristiwa besar dalam negara dan pada masa itu beliau akan kembali memimpin Umno.
Apa perkara besar itu tidak pula diperjelaskan presiden Umno yang sedang bercuti itu, namun berdasarkan pengamatan peristiwa besar yang diharapkan Ahmad Zahid itu berkemungkinan besar Umno kembali berkuasa dan menjadi sebahagian daripada kerajaan.
Bagaimana caranya itu sukar untuk diramal, sama ada Umno akan membentuk kerjasama dengan PKR dan PAS bagi mengusai Dewan Rakyat ataupun tidak mustahil juga Bersatu dan Umno akan rujuk kembali.

Malaysiakini

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena