Wednesday 13 February 2019

[Video Satu untuk engkau, satu untuk aku] Ha ha best baca cerita Abduh ni! 'Mani yg terbuang & Egen CIA' mencipta pembohongan demi pembohongan?

Khamis, 14 Februari 2019

TS
Haha.best baca cerita abduh ni.Dia punya pasal nak bohong sekali dengan hadi awang dipetiknya tukang bagi green light berbohong.
Yang dulu kapir mengapir pasal kes ni elok la minta maaf tarik balik mengapir orang tu. Kan dah kata tak baloi bang.
Jenuh kat akhirat nak cari balik tu.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks dan rakaman dekat
JIKA HADI RESTU penafian Nik Abduh adakah Almarhum Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat RESTU jika beliau masih hidup?
Didalam rakaman suara Nik Abduh ada mengatakan dia bergaduh dengan almarhum sehingga di cop anak derhaka.
Persoalan diatas, restu Hadi Awang atau restu Almarhum Tuan Guru Nik Aziz yang menjadi pegangan Ahli PAS yang lain?
Jika ada WALAUN PAS mengatakan tak kisah pun UMNO DERMA dari UMNO, tetapi Almarhum Tuan Guru Nik Aziz Nik Mat sangat kisah sehinggakan Nik Abduh menjadi “air mani terbuang”
Walaupun 44 pintu yg dibuka ia tetap merupakan satu pembohongan yg menciptakan lebih banyak salah tanggapan. Tipu daya agamawan lebih menyakitkan. Kalau benarlah Hj Hadi yg suruh, Allahu! jadi benarlahlah apa yg didakwa oleh mereka yg keluar daripada PAS sebelum ini.
Pedoman dan ajaran TGNA yg paling asas kpd pemimpin masyarakat ialah HIDUPLAH dgn seadanya. Dakwat pen yg digunakan oleh Tuan Guru pun masih dianggap sebagai hak rakyat, apatah lagi yg lain-lainnya.
Semoga Allah memberikan kita biasan kejujuran dan hikmah Tuan Guru Nik Aziz walaupun sedikit. Semoga kita HIDUP dengan rahmat dan kasih-sayang Allah.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks

Nik Abduh pertahan diri - ‘ayah pun pernah bohong’

Anggota parlimen Pasir Mas, Nik Mohamad Abuh Nik Abdul Aziz mempertahankan tindakan beliau menafikan kesahihan suaranya dalam audio PAS menerima dana daripada Umno itu adalah langkah yang tepat.
Katanya, dalam soal menjaga kerahsiaan parti perkara itu juga pernah diamalkan oleh ayahnya, allahyarham Nik Abdul Aziz Nik Mat ketika memimpin PAS.
Malaysiakini.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks

Nik Abduh: Hadi restu saya nafi rakaman audio


Anggota Jawatankuasa Pusat PAS Nik Abduh Nik Abdul Aziz hari ini tampil mengakui rakaman audio yang dikaitkan dengannya sebelum ini.
Dalam kenyataan panjang di Facebook hari ini, Ahli Parlimen Bachok itu berkata penafiannya sebelum ini dibuat selepas pimpinan PAS berkeras agar beliau berbuat demikian.
Nik Abduh juga berkata keputusan untuk menafikan rakaman audio yang tular sekitar Mac tahun lalu itu mendapat restu Presiden PAS Abdul Hadi Awang.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena