Friday 1 November 2013

Menjelang Esok & Lusa N20 Sg Limau : Apa Nama Kata Laman Sosial Depa (BN)? 'MATI HANGIN'...

Jumaat, 1 November 2013
HIJRAH YANG MUNGKIN TIDAK KESAMPAIAN....
Kempen Pilihanraya Kecil N.20 Sg Limau cuma tinggal 3 hari sebelum hari penentuan 4 Nov ini.Pastinya disaat saat akhir ini segala tenaga dan strategi akan digembeling kedua belah pihak parti yang bertanding untuk memastikan kemenangan berpihak kepada mereka.

Kalau ditanya pendapat aku secara peribadi,aku hanya berani mengatakan yang HIJRAH YANG DITUNTUT MUNGKIN TIDAK KESAMPAIAN....walaupun aku nak sangat BN menang di Sg.Limau ini...

Parti mana pun yang bakal menang nanti,rasanya MAJORITI hanya kan berlegar dibawah satu ribu undi.


Bila diaorang ini semua masuk kebendang...
Segala lintah,pacat,keli,puyu dan haruan lompat naik kedarat...
Kah kah kah...
Blog AKU PEDULI APA @ APA



#PRKSgLimau : Orang CINA dapat RM 2 juta untuk tidak sokong BN?!! #BeraniHijrah
  Maaf cakap, pada pendapat kami, ini adalah langkah ke arah satu lagi kesilapan BN. Tidakkah PRU yang lepas 
Tidakkah pemimpin UMNO sedar lagi yang hampir 98% peratus orang Cina berpakat dan percaya dengan mengundi PR, orang Melayu tidak akan lagi berkuasa? Mengapa masih perlu diberikan kepada mereka yang menolak kita bulat-bulat? Hendak pujuk apa lagi ini?

Kami tidak kisah daripada mana puncanya sumber peruntukan tersebut, kerana sedari awal lagi SJKC tidak termaktub pun dalam tanggungjawab Kerajaan. SJKC juga bukan satu hak dan keistimewaaan kepada orang Cina. Lagi pun apa yang SJKC telah sumbangkan kepada Negara selain daripada polarisasi kaum yang semakin memburuk?!!

Buat yang PANDAI sangat menasihat itu, silat lihat gambar-gambar di bawah ini:


Sudahlah tidak membantu langsung kempen BN, malah dibuat pula sekatan haram bagi menghalang pergerakan jentera BN. Memanglah peningkatan jumlah kereta di kawasan tersebut menyebabkan keadaan sedikit sesak, tetapi apa hak tuan rumah mengepung jalanraya yang bukan hak miliknya?!!
Penulis ingat dahulu ketika PRU '99, penulis pernah terjatuhkan satu pasu milik rumah orang Cina ketika sedang memasang banner BN pada dinding pagar rumah beliau. Namun tuan rumah tersebut bukannya keluar dan memaki hamun penulis, sebaliknya membantu pula memperbetulkan banner yang sedang dipasang. Rasanya seperti sudah terlalu lama peristiwa tersebut berlaku.

Sekarang apa yang dipertikaikan adalah apa yang kuat menyokong dan membantu BN dapat selepas PRU-13 yang lalu?!! Memanglah sumber peruntukan tersebut tidak mengganggu hak orang Melayu, tetapi mengapa tidak sementara ada kuasa ini, ianya ditumpukan untuk memperkukuhkan lagi dana kempen di kawasan-kawasan tumpuan. Itu jauh lebih berfaedah daripada ditaburkan kepada orang yang tidak tahu bersyukur!

Kalau tidak percaya, tunggulah 4 November ini. Kita akan lihat orang Cina sebenarnya masih lagi belum mahu berubah. 
Blog MyMassa 

Gambar: pakat-pakat lapangkan masa anda pada tarikh dan masa yang tertera................

AZHAR IDRUS TALIAN HAYAT AKHIR MAHPOZ DI ORK SG LIMAU.
at 1:17 PTG
Wah alangkah meriahnya.. Mahpoz gunakan talian hayat terakhirnya.. yakni memangil mantan rockerz Azhar Idrus. Beruntunglah para peniaga PAS setelah beberapa hari jualan begitu merundum. Baguslah. Kita semua berharap agar Azhar Idrus mampu menurunkan duit dari langit dan durian runtuh kepada Melayu disana. Moga-moga tiada sebarang kutipan derma tin milo saiz xxxl pula. 
Blog 


SEMAREMAS 

(jas salleh) 
REALITY BYTES

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena