Wednesday 12 December 2018

[Video Najib Keluar Mahkamah! Tak Mahu Buat Sidang Media? Zahid: UMNO Sabah Tidak Akan Terbubar] Politik Umno Sabah bergolak besar! 9 Adun, 4 ahli Parlimen, 2 senator dan 21 ketua bahagian mengambil tindakan 'TUNGGING PUNGGUNG' kepada Umno.

Khamis, 13 Disember 2018


21 ketua Umno bahagian ambil tindakan 'tungging punggung' kepada Presiden Umno?

Foto Otai BERSIH.
Mohamad Hassan hilang ke mana? Keluar juga ke? 
Hari ini politik Umno Sabah bergolak besar apabila empat orang ahli parlimen, lapan Adun, dua senator mengumumkan keluar parti dan berikrar menyokong Dr Mahathir Mohamad dan kerajaan PH. 

Serentak pengumuman itu juga 21 ketua Umno bahagian telah mengumumkan keluar dan meninggalkan Umno. Mereka yang keluar parti itu terdiri daripada 9 Adun, 4 ahli Parlimen, 2 senator dan 21 ketua bahagian Umno Sabah. 

Turut sama mengambil tindakan “tungging punggung” kepada Umno bekas menteri Komunikasi dan Multi Media, Salleh Said Kruak dan bekas Speaker Pendikar Amin Mulia. 

Sedih,saya melihat gambar ini, sidang akhbar oleh Presiden Umno Zahid Hamidi yang diadakan sebagai mengulas perkembangan politik di Sabah.  

Zahid membuat sidang akhbar dengan didampingi pemimpin kanan Umno, Naib-naib presiden Mahadzir Khalid, Ismail Sabri Yakob, Setiausaha Agung, Annuar Musa, dan dua ahli MT Tajuddin Rahman dan Ahmad Maslan, yang memangkuk.  

Mohamad Hassan hilang ke mana? Keluar juga ke? - MSO 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena