Thursday 11 September 2014

Berita Gempar! HARI BOCOR 1MALAYSIA...RATUSAN TENTERA US mendarat di Malaysia malam ini?

Khamis, 11 September 2014

'APA KEJADAHNYA' TENTERA AMERIKA BUAT DI KUALA TERENGGANU?

Written By Pejuang Sejati Maya


Sejak malam  tadi kegusaran berlaku kepada rakyat negeri terengganu dengan ketibaan sebuah pesawat boeing 777 yang mendarat di Lapang Terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu.

 Pesawat yang membawa seramai 300 orang askar Amerika itu tiba dari Diego Garcia yang akan berpengkalan selama beberapa hari di Gua Musang untuk latihan tentera.

Ketibaan askar-askar tersebut belum dipastikan secara detail tujuan dan niat mereka ke Malaysia ini dan pelbagai spekulasi telah timbul dan bermain difikiran rakyat terengganu kursusnya.

Apa pun pihak berwajib perlu membuat perjelasan kepada rakyat tentang ketibaan pesawat boeing 777 yang lengkap dengan alatan perang dari Amerika itu.

Written By Pejuang Sejati Maya / kulihatlangitbiru.blogspot.com


BERITA GEMPAR!!!

Rupanya, isu soalan UPSR bocor adalah untuk menutup berita pendaratan RATUSAN TENTERA US di Malaysia malam ini????

TAHNIAH!!!
Wajah-wajah muram setelah mengetahui #SoalanBocor #UPSR mengakibatkan mereka perlu mengambil semula peperiksaan akibat tindakan mereka tidak bertanggungjawab...

MENTERI TIDAK NAK AMBIL TANGGUJAWAP SEKALI KE?

Sabarlah wahai adik-adik...


Sabarlah wahai adik-adik yang menduduki peperiksaan #UPSR...Hmm Mulai tahun depan kita akan ada hari cuti utk guru serta murid sekolah sempena memperingati kejadian ini...#tfcrew

HARI BOCOR 1MALAYSIA - HB1M
 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena