Tuesday 11 November 2014

[Video] Plat Kereta...'Besar Sangat' Meroyan Kena Saman...

Selasa, 11 November 2014




Ops Warta yang bermula semalam menyaksikan beberapa kes yang menarik sana sini di Malaysia. Salah satu kes tersebut adalah rakaman video yang dimuat naik oleh saudara Daniel Tan.

Mengikut facebook beliau, selepas makan tengahari dan dalam perjalanan balik ke pejabat, beliau telah ditahan oleh seorang nyona.

Sedikit terkejut kerana bukan polis trafik yang menahan, tetapi nyonya yang macam kurang waras berdiri ditengah jalan raya yang menahan kereta Proton Satria Neo beliau.

Apa-apapun beliau memperlahankan kereta dan berhenti ke tepi. Apa cerita seterusnya, lebih baik anda saksikan video di bawah, ada 2 bahagian.

Bahagian 1



Bahagian 2



Kalau korang semua tengok video bahagian 1 tu betul-betul, pakcik polis dah nak lepaskan dah mamat Neo tu. Sekali nyonya meroyan tu tak puas hati. Nak suruh saman juga. 

Sumber: http://trendingmalaysia.blogspot.com...#ixzz34tQrzaHb
CariGold Forum 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena