Wednesday 15 April 2015

[Video] Kerajaan BN gagal buat semakan gaji sejak 1991...“Love you Tun (Mahathir) dan sentiasa bersama Tun.

Rabu, 15 April 2015

K’jaan gagal buat semakan gaji sejak 1991

Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Di Dalam Perkhidmatan Awam (CUEPACS) mahu kerajaan membuat semakan gaji setiap tiga tahun dan bukannya lima tahun sekali seperti amalan sekarang.

Presidennya, Azih Muda berkata semakan terakhir bagi gaji kakitangan kerajaan hanya dilakukan pada tahun 1991.

Nampaknya selepas Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir mengeluarkan kenyataannya yang beliau kesorangan dalam mengkritik pemerintahan Perdana Menteri Dato Sri Najib Razak, semakin ramai telah bangun dan menyatakan sokongan terhadap beliau.

Terbaru dua selebriti terkenal tanah air Dato Siti Nurhaliza dan Jelitawan Rozita Che Wan telah mengejutkan ramai pihak menyatakan sokongan terbuka terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad yang “keseorangan” mengkritik pentadbiran perdana menteri.

Bagi Penyanyi nombor satu negara, Dato Siti, bekas Perdana  Menteri  yang memerintah selama 22 tahun itu menyentuh hatinya kerana mengharungi pelbagai cabaran membangunkan Malaysia sehingga terkenal di mata dunia.
“Love you Tun (Mahathir) dan sentiasa bersama Tun....

“Sejarah kepimpinan Tun mengharungi pelbagai cabaran dan dugaan membangunkan Malaysia hingga terkenal di mata Dunia patut kita hargai serta contohi.

“Tiada yang muda Kalau tidak kerana orang tua,” tulis Siti Nuhaliza di akaun Instagramnya.

BACA: Dr Mahathir Tidak Kesorangan Kerana Majoriti Senyap Sentiasa Bersama Beliau - Muhammad Muhd Taib

Penyanyi lagu berentak irama Malaysia itu juga menggunakan hashtag #sayaanakMalaysia dan #sebak bagi menggambarkan perasaannya itu.

Rozita Che Wan turut sama menyatakan sokongan terbukanya kepada Mahathir yang merupakan Perdana Menteri keempat itu.

Che Ta dalam laman Instagramnya turut berbuat perkara sama dengan Dato Siti dengan meletakan gambar Dr M dengan "caption"


0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena