Tuesday 11 September 2018

[Video Abe Li, Lokman Adam tidak menghormati keputusan rakyat PRU14] Politik anak Razak dan anak Husien Onn macam sudah berakhir? Minta gaji tinggi tetapi pegawai menteri tiada kepujian BM & Apahal PAS nak gerak jentera ke Pandan?

Selasa, 11 September 2018

PAS tertonggek lagi di Seri Setia, walaupun bersepakat dgn UMNO 
Tumpang sekole.

SIMPAN DI POKET ATAS ATAU OTAK TENGAH..

Koleksi susur galur pemimpin. .bukan untuk racial,  suatu kebetulan... Kita tidak mampu menafikan sejarah jika ianya fakta..

Politik anak Razak dan anak Husien Onn macam sudah berakhir..
Politik anak Mahathir macam tak kembang.. ( jangan terus langsung underestimate..) 
Politik menantu Paklah.. Masih di persimpangan..

Politik anak Anwar, sepatutnya digilap bukan disimpan (kiv) .. 
Politik anak Lim Kit Siang.. Sedang berkembang..
Politik anak Najib. .Kembang di Taiwan. .
Posted by 

Tahniah, kata Saifuddin lepas PAS gerak jentera ke Pandan

Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution Ismail mengucapkan tahniah kepada PAS kerana menggerakkan jenteranya bagi menghadapi pilihan raya kecil di Pandan.
Kata Saifuddin disebabkan arahan dikeluarkan pimpinan PAS parti itu bolehlah bekerja dari sekarang di kawasan terbabit untuk menghadapi pilihan raya umum (PRU) ke-15 kira-kira lima tahun lagi.
Pada masa sama kata Saifuddin, kerusi parlimen Pandan tidak akan dikosongkan untuk memberi laluan kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim kembali ke Dewan Rakyat melalui pilihan raya kecil.
Menteri Perdagangan Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna itu menambah, kerusi yang akan dikosongkan untuk Anwar akan diumumkan di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya esok.
"Pukul 11 pagi esok saya akan keluarkan ‘press alert’ mengenai pengumuman ini," katanya seperti dipetik Bernama di Bandar Baharu, Kedah hari ini.
Anwar ditetapkan untuk menjadi perdana menteri kelapan menggantikan Tun Dr Mahathir Mohamad melalui persetujuan pimpinan tertinggi Pakatan Harapan (HARAPAN).
Untuk membolehkan ia berlaku Anwar mesti menjadi anggota parlimen terlebih dulu.
Mk.

Minta gaji tinggi tetapi pegawai menteri tiada kepujian BM

Sumber mendakwa ada pegawai meminta gaji tinggi sedangkan gagal mendapat kepujian dalam subjek BM di peringkat SPM. – Gambar YouTube, 11 September, 2018.
KELAYAKAN akademik yang tidak cukup, termasuk tidak lulus dengan kepujian dalam subjek Bahasa Melayu (BM) di peringkat Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), antara punca pegawai lantikan menteri dan timbalan menteri lewat menerima gaji, kata beberapa sumber di Putrajaya.
Sesetengah mereka juga tidak mempunyai sekurang-kurangnya kelulusan ijazah sarjana muda.
TMI.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena