Monday 24 September 2018

[Video Umno tolak cadangan lantik Najib jadi ketua umum] Umno ke mahkamah, tuntut wang rampasan polis...Elok sgtlah nak tuntut! Biar terbongkar kebobrokan Umno kat mahkamah nanti.

Isnin, 24 September 2018

Foto Suara Rakyat.
DAH KENA RAMPAS 3 BULAN yg lalu, baru skrg nak tuntut ?

Elok sgtlah nak tuntut. Biar terbongkar semuanya kebobrokan Umno kat mahkamah nanti. Boleh tau gak nanti dari mana datangnya duit2 itu. Jangan plok ada yg kata duit2 tu juga dari penderma Pak Arab.

HA.. HA.. HA..

NAJIB, ROSMAH.. BILA LAGI NAK TUNTUT BARANG-BARANG KEMAS & BEG MEWAH BERJENAMA TU !!

Umno ke mahkamah, tuntut wang rampasan polis

Umno telah memfailkan tuntutan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur untuk menuntut wang rampasan polis bernilai RM116.7 juta milik yang didakwa miliknya.
Menurut laman webnya Umno Online, tuntutan itu telah difailkan pada Jumaat lepas.
Tuntutan tersebut dilapot difailkan terhadap Penolong Kanan Pesuruhjaya Polis Datik Mohd Sakri Arifin sebagai pegawai serbuan dan empat lagi pihak.
Tetuan Scivetti & Associates melalui peguam utama Umno Datuk Hariharan Tara Singh telah memaklumkan bahawa sesalinan Writ bertarikh 21 September dan pernyataan tuntutan bertarikh 20 September diserahkan kepada defendan pada 21 September.
Defendan-defendan mempunyai tempoh 14 hari dari tarikh penyerahan untuk memasukkan kehadiran di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, menurut laporan itu lagi.
“Mahkamah telah menetapkan tarikh 15 Oktober 2018 untuk pengurusan kes di hadapan Timbalan Pendaftar, Puan Rumaizah Baharom di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur,” katanya melalui kenyataan media hari ini.
Wang itu dirampas di enam lokasi di premis yang dikaitan dengan bekas perdana menteri dan presiden Umno Datuk Seri Najib Razak.
Najib sedang berdepan pertuduhan rasuah dan pengubahan wang haram di mahkamah. Beliau mengaku tidak bersalah dan mohon dibicarakan atas semua pertuduhan.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena