Friday 28 September 2018

[Video Najib selesai bayar wang jamin RM3.5 juta] Kisah Jho Low & skandal 1MDB difilemkan! C4: Michelle Yeoh 'oportunis murah' dalam Malaysia Baru & S'wak Report juga hentam Michelle Yeoh.

Jumaat, 28 September 2018

Foto Suara Rakyat.
Jika kisah Jho Low & skandal 1MDB difilemkan sudah tentu penerbit ambil kesempatan kes kleptokrasi terbesar ini utk keuntungan lumayan.

Kami menjangkakan setelah filem ini dimulakan buat kali pertama, sudah pasti penerbit lain akan berminat utk sambungkan sekuel filem seterusnya. Kalau tidak pon buat 'tv series' ke HBO mahupun ke Netflix.

HA HA HA...
Kami percaya sudah tentu rakyat Malaysia dlm negara mahupun di luar negara ternanti2 filem tersebut ke layar perak..

C4: Michelle Yeoh 'oportunis murah' dalam Malaysia Baru


Pemimpin kumpulan pemerhati antirasuah menyifatkan pelakon terkenal kelahiran Ipoh Michelle Yeoh sebagai “oportunis murah”.
Kenyataan itu dikeluarkan selepas Yeoh bekerjasama dengan penerbit Ivanhoe Pictures untuk menghasilkan filem berdasarkan buku The Billion Dollar Whale yang memaparkan isu skandal 1MDB dan 'dalangnya' Jho Low.
“Oportunis murah seperti ini tiada tempat dalam Malaysia baru,” kata pengarah eksekutif C4 Cynthia Gabriel hari ini.
“Mana ada integriti? Sebelum perubahan rejim, dia cenderung pada (bekas perdana menteri) Najib (Razak) dan rakan-rakannya...,” katanya.

S'wak Report juga hentam Michelle Yeoh

Sarawak Report turut mengkritik penulis Billion Dollar Whale kerana mematerai perjanjian dengan Michelle Yeoh untuk menghasilkan filem berkaitan skandal 1MDB.
Laman pendedah maklumat itu menyifatkan pelakon antarabangsa kelahiran Ipoh itu sebagai penyokong BN.
“Pihak yang menulis buku mendakwa Jho Low 'memperbodohkan perdana menteri, bank dan dunia' akhirnya pilih pelakon yang menyokong BN Michelle Yeoh untuk menerbitkannya!
“Saya cadangkan orang ramai tonton filem akan datang The Sarawak Report (oleh pihak yang betul-betul dedahkan 1MDB) untuk kisah sebenar,” tulisnya di Facebook.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena