Sunday 30 September 2018

[Video Kalau dia bawa tepak sirih pun kita kena tengok dulu] Logo Harapan lah 'Paling Best' & Perwakilan PAU: Umno serupa Nokia, HARAPAN macam Samsung, Dr M Apple & Pemuda Umno cuma powerbank, digunakan apabila perlu. Kah3.

Isnin, 1 Oktober 2018

Foto Otai BERSIH.
Logo Harapan. Paling Best.
Logo Pas. Dah biasa.
Logo Spek Mata. Padan dengan Calon.
Logo Arnab. Emmmm kenapa ek rabbit. 
Logo Pen. Sesuai Sebab dia Dalam Penulisan.

Logo Kerusi. Memang dia Gila Kerusi.
Logo Kunci. Nak bukak Bilik Hotel kot.
Keh Keh Keh Keh.

#PRKPortDickson

Foto Otai BERSIH.
Sebaknya ..
Kering sudah siair mata....
Lumrah dunia .
Mana penyokong tegar Najib nih sampai hati ko orang lupakan pendekar Bugis macam tu je ..
Seorang perwakilan Pemuda Umno hari ini menyamakan kekalahan Umno pada pilihan raya umum ke-14 (PRU) dengan kejatuhan jenama gergasi telefon bimbit, Nokia.
Ketua Umno bahagian Batu Sapi, Khairul Firdaus Akbar Khan berkata seperti Nokia, Umno cepat berpuas hati dengan parti itu dan tidak mencipta inovasi baru.
"Nokia adalah serupa Umno, dahulu begitu popular tapi kerana mereka gagal disebabkan pengurus produk mereka sentiasa berkata kepada bos don't worry semua okeydon't need to evolveconsumer dah selesa orang akan (tetap) beli," Khairul Firdaus memberitahu perwakilan di Perhimpunan Agung hari ini.
Sebaliknya beliau menyamakan Pakatan Harapan (HARAPAN) seperti  jenama Samsung, manakala Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad pula seperti Apple yang kini menguasai pasaran.
"Pakatan Harapan adalah Samsung. Ia bermula dengan model satu dua telefon sahaja, tapi ia lihat Nokia terlalu selesa tak mahu perubahan
"Samsung lakukan pelbagai penyelidikan untuk tambah baik, sekarang Samsung berkuasa ambil alih telefon
"Mahathir adalah Apple. Apple ni sudah lama, Apple 1, Apple 2, Mac (Macintosh) ada wawasan visi yang luas. Apple pernah mengalami masalah, Mac terlalu elit, Apple berehat seketika. Selepas Steve Jobs (Pengasas Apple) berehat beliau berjaya wujudkan pelbagai produk, Apple juga adalah satu produk yang kuasai pasaran," katanya.
Sementara itu, beliau berkata Pemuda Umno cuma ibarat seperti powerbank, yang hanya digunakan apabila perlu.
Mk.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena