Monday 24 September 2018

[Video Rosmah Akan Ditangkap Polis] 'Lawan Anwar di PD' PUTAR BELIT Pas berpisah tiada! Apakah benar Anwar & Mahathir sedang BERPERANG? Jika Anwar berjaya jadi PM ia tidaklah semudah pidato reformasinya di pentas.

Selasa, 25 September 2018
Tumpang sekole.

APAKAH BENAR ANWAR DAN MAHATHIR SEDANG BERPERANG?


Sebelum menjawab soalan tersebut,  perkara pokok dan utama yang perlu diberitahu bahawa tujuan mengundurkan najib dan menewaskan umno dan pas sudah tercapai. ...

Itu satu kepuasan kerana itu kemenangan rakyat,  suara rakyat yang akan terus memainkan peranan penting selepas ini.

Suara ahli parti tidak cukup untuk memenangkan sesiapa pun.  Jika DAP dan PKR fikir kerusi mereka banyak atas kekuatan mereka, itu belum cukup terjamin akan kekal di PRU atau PRK akan datang. 

Tun atau sesiapa sahaja yang ingin menumpang nama di atas kejayaan ini adalah 2ndary. Anwar boleh claim peranannya,  bagi rakyat does mot matter. 

Setakat ini,  seburuk manapun PH,  umno dan pas tetap ditolak sepenuhnya. Setakat ini belum ada satu sebab pun untuk memberi peluang kepada umno untuk kembali menjadi kerajaan. 

Jika ada pertembungan antara Mahathir Anwar secara tertutup atau secara terbuka,  ia bukan satu masalah besar...teruskanlah. 

Siapapun yang menang akan berhadapan dengan rakyat dan jika Anwar berjaya menjadi PM ia tidaklah semudah pidatonya di pentas. 

Siapa percaya dia akan lebih baik dari Mahathir? 
Siapa percaya Mahathir hanya berserah untuk kalah? 

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena