Sunday 23 September 2018

[Video Rakyat telah SEPAK TERSUNGKOQ Umno menjadi kenyataan & Kenapa Najib Tak Pakai Baju Oren] NAJIB KE MAHKAMAH LAGI! 4 tuduhan RASUAH berjumlah RM2.3 bilion melibatkan Dana 1MDB! Mana pendemo bangkit, Lokman Adam, Elli Suriati dan yg terbaru nek Sahara? ROS kini bertindak tegas terhadap PAS dan UMNO!

Ahad, 23 September 2018


Foto Suara Rakyat.
"Malaysia hilang kerajaan sangat baik sejak PRU14"

Foto Otai BERSIH.
Ramai-ramai ni pergi mana sekarang ni..🤔? Kesian Najib sorang-sorang kena hadap😭. Sebab tuh aku cakap politik ni tempat cari makan jer...Kau hilang jer kuasa kawan kau yg ramai-ramai tuh pun sekelip mata jer hilang dari pandangan dan yg timbul setakat ni 3 orang jer yg aku nampak macam Lokman Adam, Elli Suriati dan yg terbaru nek Sahara.

MELAYU DAN ISLAM KENA TUNJUK, BUKAN CAKAP BERLEBIHAN...

Bercakap tentang melayu dan Islam secara berlebihan,  berdemo setakat 30 orang,  itukah melayu dan Islam..

Alhamdulillah,  lokman jadi bodoh setakat dirinya sorang²..

Seorang pemuda melayu partime jual burger. tak tinggal solat...

Itu antara contoh terbaik, lebih melayunya dan Islamnya berpuluh kali ganda..
Dia buat kerja sebagai melayu yang tidak malas, tidak hasut,  tidak fitnah dan ikut sunnah Nabi, bisnes, dan tetap mematuhi perintah Allah.

Yang tak beli burgernya tidak pula dikafirkannya.

....
Parlimen adalah tempat terbaik,  tempat yang disediakan untuk memperjuangkan segala yang hak di sisi perlembagaan.

Hentikanlah amalan lama,  bila ada kuasa, lokman telan segala gaji dan lumayan lantikan politik, ada ingat makcik di kampong? Ada berdiri di depan sogo lebih dari dua minit??? Lebih banyak masa untuk cium tangan...

Hentikanlah amalan lama, pak pemimpin pak pementeti jangan ikut style lama,  bila ada kuasa,  jadi pencuri, salahguna kuasa.

.......................
ROS kini bertindak tegas terhadap PAS dan UMNO. Bijak...memang tindakan yg betul apabila telah meminta PAS menggugurkan perkataan ISLAM tersebut. 

Bimbang ianya mencemarkan nama baik Islam..ROS telah mengarahkan PAS menamakan atau menjenamakan semula Parti PAS itu tanpa meletakkan ISLAM di dalamnya. 

PAS di beri tempoh sehingga bulan November bagi mengemukakan nama baharu parti tersebut atau PAS akan di HARAMKAN..

UMNO turut juga di minta mengemukakan nama2 ahli kerana ROS dengan jelas menyatakan bhw UMNO telah melanggar peraturan, syarat2 ROS dan perlembagaan UMNO sendiri dengan mengambil ahli2 yg bukan MELAYU. 

UMNO di minta memberi penjelasan kepada ROS dalam tempoh 21 hari atau perlu menerima tindakan pengharaman terhadap pertubuhan tersebut. 

Jika UMNO masih mahu mengekalkan ahli bukan Melayu....mereka hendaklah atau wajib membuang nama MELAYU pada nama pertubuhan mereka itu.
Posted by 




0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena