Saturday 22 September 2018

[Video ABDULLAH SANI-Cartel Azmin Ali mahu muziumkan Anwar?] Mesyuarat Umno guna khidmat RELA, Pas guna AMAL tetapi apahal Mesyuarat PKR guna khidmat FRU?

Ahad, 23 September 2018

Malaysia Updates.

Foto Otai BERSIH.

Siapa yang paling hebat..?



Parti Keadilan Rakyat (PKR) menerima tamparan apabila pemilihan kepimpinannya yang bermula hari ini dilaporkan kecoh.
Menurut sumber, berlaku pergaduhan besar di kalangan ahli-ahli parti itu sehingga memaksa banyak cabang tempat mengundi di Kedah terpaksa dibatalkan.
Kekecohan tersebut sehingga memaksa unit simpanan persekutuan (FRU) dikerah bagi mengawal keadaan.
Difahamkan kekecohan tersebut berpunca daripada rasa tidak puas hati ahli terhadap sistem e-undi (undi secara digital) yang diperkenalkan buat pertama kalinya.
Pemilihan PKR dijalankan secara berperingkat-peringkat.

Pemilihan kali ini menyaksikan Kedah dan Pulau Pinang sebagai pembuka gelanggang yang mana seramai 105,056 anggota PKR akan mengundi kepemimpinan masing-masing selain memilih Majlis Pimpinan Pusat (MPP).
Seramai 800,000 ahli PKR seluruh negara layak mengundi pada pemilihan parti itu yang akan berlangsung sehingga 28 Oktober depan. – Oleh AIDIL SYUKRI
Malaysia Updates.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena