Thursday 20 September 2018

[Video Zahid Hamidi jadi bomoh selepas BN melingkup PRU14] Tok Pa buat U-turn? Jangan malu tinggalkan Umno (parti Melayu yg hilang roh perjuangan, ditunggangi para kaldai koruptor, pimpinan 'Mbah Dukun' yg hilang mantra kesaktiannya).

Jumaat, 21 September 2018

Image result for Gambar Mbah dukun
Yang kadang berupa gambar Foto lucu Dukun sindiran untuk tokoh-tokoh terkenal yang sedang bermasalah.
Tok Pa buat U-turn... 
Image result for tok pa naik teksi

Jangan malu tinggalkan UMNO, parti Melayu yg hilang roh perjuangan, ditunggangi para kaldai status koruptor, pimpinan bomoh Ponorogo yang hilang mantra kesaktiannya. Tidak hairan bin terkejut kalau banyak ahli UMNO yang benci terhadap Najib, bininya Rosmah dan pimpinan parti yang punya kudis buta, tokak politik, akan bye-bye kelak. 

Tok Pa dianggap salah seorang paling sedikit dari marhum kabinet Najib yg dianggap bersih. Dia sedar UMNO bukan lagi memperjuangkan kepentingan Melayu, rakyat, agama dan negara tetapi menjaga tembolok dan perut buncit para elit pimpinan Melayu yg super korup, lupa daratan, tidak berpegang pada tali Allah. Welcome Tok Pa mencari jalan lurus dalam perjuangan membentuk sejarah gemilang melalui PH.hendaknya. 

Saya kenal baik Tok Pa. Kami sama-sama belajar di Australia. Dia di Melbourne U, saya Monash U. Saya jadi Presiden Persatuan Melayu Victoria, dia jadi setiausaha agungnya. Kami merancang mengadakan seminar politik tiga hari di Monash dimana Dr Mahathir Mohamad (sekarang Tun dan PM) menjadi salah seorang penceramahnya. Kali pertama dlm sejarah persatuan mahasiswa Malaysia mengadakan seminar politik antarabangsa di Australia dimana para penceramah dari Malaysia dan professor bidang politik Asia mengambil bahagian. 
PH wajar menerima bekas ahli UMNO dan PAS menyertainya. Saringan mesti ada supaya tidak menerima para koruptor, oportunis,. kelas jerung dan naga bunting menyertainya. Bekas menteri dan pemimpin BN yg super korup dan punya kes jenayah berat jangan sekali-kali diterima sebagai ahli PH. Tempat mereka di Sg Buloh. 

Besar kemungkinan banyak ahli UMNO akan mengikuti jejak langkah Tok Pa. Tahniah. UMNO tak akan kembali berkuasa lagi. Bala dan sial timpa menimpa parti itu apalagi ia dipimpin oleh kabilah yang banyak tokah dan kudis buta politik yg menjijikkan. 

Biarlah UMNO dipim;pin bomoh Ponorogo dengan mantra politiknya yg hilang kesaktian. Biarlah dia merhaban , berpelukan dengan Hj Hadi Awang, yg putih mata melihat Mat Sabu jadi menteri pertahanan, dan dia masih meroyan dan bimbang menunggu keputusan hakim di London April tahun depan kes saman malunya terhadap Clare RewCastle Brown, editor Sarawak Report. Kalau nasib tak baik, dan dia kalah besar kemungkinan akan menghadapi tindakan undang-undang pula dari editor tersebut. Mungkinkah Hj Hadi gadai serban dan jubah kelak? Allah saja yang maha tahu. 

Wahai ahli-ahli UMNO dan PAS, mari-mari-mari tinggalkan parti kalian dan sertai PH kalau hendak berjuang melalui perjuangan 'Malaysia Baru'. - Yahaya Ismail 
Tumpang sekole.
Image may contain: 1 person, text

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena