Friday 28 September 2018

[Video Isa Samad keluar Umno, tegas mahu bertanding di PD] Calon Pas SETANDING DENGAN ANWAR? Jangan lawan ckp lebai ..angguk jer la! Pemimpin Umno kempen pakai baju 'lokap SPRM'.

Jumaat, 28 September 2018

Foto Suara Rakyat.
Lebai Hadi kata, calon PAS yg dipilih utk bertanding lawan Anwar kali ini adalah setanding dgn Anwar..

SETANDING DENGAN ANWAR ??!

Kalau dah kalah 2 kali berturut2 dlm pilihanraya, malah salah satu daripadanya pernah HILANG DEPOSIT.. tang mana setandingnya ??!

Mudahnya lebai2 nak perbodohkan bala tentera walaun walauntit mereka.. jgn lawan ckp lebai tak masuk syurga.. angguk jerla..

Image may contain: text

Pemimpin Umno kempen pakai baju 'lokap SPRM'

Seorang pemimpin lantang Umno Datuk Lokman Noor Adam berkempen supaya orang ramai memakai baju ala lokap Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) ketika hadir bersetiakawan dengan pemimpin mereka yang didakwa.
Beliau hari ini memuat naik baju itu dengan tambahan logo “Laskar Jihad” dan tulisan “Saya lebih rela menyarung baju ini dari meninggalkan perjuangan” di muka depannya.
Di belakangnya pula terdapat tulisan “Biar jasad terpenjara, namun jiwa tetap merdeka.”

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena