Wednesday 12 September 2018

[Video Hingga Kini PAS Takut Saman Saya Fitnah Terima Dedak Lebih RM1Juta NajibUmno] Bincang majlis sanding kt Pantai Port Dickson ke tu? Kuik3 & Kerajaan negeri Perak benarkan parti politik sewa dewan orang ramai.

Khamis, 13 September 2018

Foto Otai BERSIH.
Bincang majlis sanding kt Pantai Port Dickson ke tu??....hahaha
Foto Otai BERSIH.
PAS jangan lupa apa yang pernah dingkapkan oleh pimpinan mereka.

Tapi apa yang aku tengok hingga ke hari ini, PAS masih jilat kahak hijau mereka sendiri.

kredit foto RMS

Kerajaan negeri Perak benarkan parti politik sewa dewan orang ramai

Abdul Yunus Jambari
Kerajaan Negeri Perak pimpinan Pakatan Harapan membenarkan semua dewan orang ramai, dewan majlis perbandaran dan bilik-bilik Mesyuarat digunakan dan disewakan kepada orang ramai termasuk parti-parti politik bagi menjalankan program atau sebarang aktiviti.
Exco Kemudahan Awam dan Infrastruktur, Pertanian dan Perladangan Negeri Perak Abdul Yunus Jamhari berkata, Kerajaan Negeri sedar kemudahan awam yang disediakan selama ini dibiayai oleh wang pembayar cukai, justeru semua golongan masyarakat berhak menggunakannya dengan kadar caj berpatutan dan tidak membebankan.
Pendekatan itu berbeza dengan amalan kerajaan Barisan Nasional (BN) sebelum ini yang melarang dan menyekat parti pembangkang untuk menyewa dan menggunakan kemudahan berkenaan.
“Memandangkan proses pelantikan Majlis Pengurusan Komuniti Kampung belum selesai sepenuhnya, orang ramai yang ingin menyewa atau menggunakan kemudahan berkenaan boleh berhubung dengan Pejabat Daerah, Pihak Berkuasa Tempatan (PBT) dan Penghulu Mukim di kawasan masing-masing,” katanya dalam satu kenyataan media  hari ini.
Abdul Yunus, yang juga Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Kuala Kurau, berkata Kerajaan Negeri juga komited untuk menyediakan lebih banyak kemudahan awam yang berkualiti untuk rakyat.
MD.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena