Friday 23 November 2018

[Video Anwar 'BIDAS' Isu ICERD, Perkauman ''Isu Duit Berbilion Tak Nampak!''] Himpunan ICERD-KJ kata elok jangan, Ummah nak berhimpun juga untuk apa? Untuk penuhkan tin Milo je ke?

Jumaat, 23 November 2018
Foto Suara Rakyat.
PM tolak ICERD !
TPM tolak ICERD !
PH tolak ICERD !
Presiden PKR tolak ICERD !
Amanah tolak ICERD !
Bersatu tolak ICERD
DAP enggan ulas ICERD !
So.. pembangang nak buat himpunan tolak ICERD utk apa?
Untuk penuhkan tin Milo je ke?
Image may contain: 4 people, people smiling, text
Image may contain: text
Tumpang sekole.
Biarpun kerajaan sudah mengesahkan secara rasmi untuk tidak menerima Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (Icerd), himpunan pada 8 Dis ini tetap akan diteruskan, kata penganjurnya.
Menurut Aminuddin lokasi himpunan itu kekal di Dataran Merdeka.
Bagaimanapun bekas ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata lebih baik penganjur tidak meneruskan himpunan berkenaan.
Anggota parlimen Rembau itu juga berkata kerajaan sudah menyatakan secara rasmi untuk tidak menerima konvensyen berkenaan.
"Ini masa untuk kurangkan (kehangatan) ‘suhu’ politik negara. Lebih baik tidak diteruskan lagi," ciapnya di Twitter.
Mk.

1 comments:

Lone ranger pomen said...

Aku hairan sgt. Kj Sejak kalah aritu , mcm baru bangun dari tido Yg panjang.. Baru perasan, Itu takde, Ini hilang, Yg tu kena tipu, org ni tak guna. Tapi Yg tua2 Dan Konon berpengalaman plak masih Mimpi berada disinggahsana kuasa... Masih Mimpi kuasa masih dipegang... Betul la Kate imam kampung Aku dulu. Dia kata, nak Jahat buat sekarang, Jgn Nanti bila Dah kawin, dah Ada anak, baru nak buat bahaya. Pasal manusia ni bila Dah 40. TaK berubah. Biasenye sampai mati la Dia akan mcm tu... Memang masuk akal ape Yg Dia cakap. Bila tgk pembangkang Kat parlimen. Dari jadi kerajaan Sampai la rakyat tolak. TaK berubah... Mcm tu je.. . Contoh terbaik. Pasir salak... Aku kalau Jumpa kereta Dia rosak tepi Jln. Jgn kata nak Berhenti tolong. Aku langgar lagi.. Mulut dia la. Aku ingat cucu Dia pun Malu nak mengaku atuk.. Lain la kalau perangai cucu Dia mcm ponorogo...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena