Tuesday 27 November 2018

[Video Zahid Hamidi-Jangan Nak Jadi Wira dan Wujudkan Provokasi Berkaitan Agama] AWAS! Sebaran palsu FITNAH PEMBANGKANG #Melayu Bangkit! Pasukan petugas khas buru perusuh.

Rabu, 28 November 2018
Foto Suara Rakyat.
#BeritaPalsu #FakeNews... Inilah modus operandi pembangkang yg rasis tak berputus asa sebar berita palsu bagi menyemarakkan sentimen api perkauman terhadap rakyat.

FYI, Gambar tersebut adalah situasi kemalangan yg melibatkan dua pelajar maut selepas motosikal yang dinaiki mereka merempuh kenderaan pelbagai guna (MPV) di Jalan Rajawali 1 dekat Bandar Putra, Kulai pada malam kelmarin...

TIADA KENA MENGENA dengan insiden rusuhan di kuil Seafield Sri Maha Mariamman di Subang Jaya.
Mohon sebarkan demi perpaduan kaum di Malaysia..
#KamiTolakRasisDanKeganasan
Fitnah: https://www.facebook.com/groups/1918142385143914/permalink/2054221294869355/

Pasukan petugas khas buru perusuh

Bukit Aman menubuhkan satu pasukan petugas khas bagi memburu mereka yang terbabit dalam rusuhan di Kuil Sri Mariamman, USJ 25, Putra Heights, Subang Jaya sehingga menyebabkan seorang anggota bomba cedera parah.
Ketua Polis Negara, Mohamad Fuzi Harun, berkata pasukan itu akan membantu polis Selangor dalam usaha memburu mereka yang dikehedaki terbabit dalam insiden berkenaan.
Pasukan itu juga akan menyiasat kumpulan yang melakukan rusuhan di syarikat pemaju One City Development Sdn Bhd semalam.
"Kita tubuhkan 'task force' untuk perkara ini...kita juga sudah hantar satu pasukan dari Bukit Aman bagi membantu polis Selangor bagi mengesan mereka yang terlibat," katanya.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena