Monday 26 November 2018

[Video Pontian boleh percaya Arul Kanda? TETAPI INGAT saya tak tipu negara satu sen pun] WOWW! Semenjak balik 'meeting' dengan Pas di P. Salak hari tu, Ahmad Maslan pun dah berjangkit percaya Arul Kanda! Patutlah Lebai degil nak berdemo jugak? Rupanya, "Kita dah sewa hotel, bas..." Hu, hu, huuu.

Selasa, 27 November 2018
Foto Amer Mohamed.
Suara Rakyat
Amer Mohamed
Rakan Sekutu Lebai PAS buat ape? Tido? 🤣👏.
Sbb tu UMNO kalau tersepit, dia cari lebai... dia tahu lebai kurang cerdik. 🤣👏
Kami puas hati dengan rasionalisasi bayaran hutang 1MDB - PAS 
Foto Suara Rakyat.
Suara Rakyat
WOWW! Semenjak balik 'meeting' dengan PAS dekat Pasir Salak hari tu, Ahmad Maslan pun dah berjangkit #PuasHati percaya Arul Kandar?
#Kah355
Dedak jenis apa yg diberi kpd Ahmad Maslan?

Kita dah sewa hotel, bas...

TUAN Ibrahim Tuan Man bercakap kepada wakil media ketika Sidang Dewan Rakyat di Bangunan Parlimen, Kuala Lumpur. - NSTP/Rosela Ismail
Otai BERSIH
Patutlah Lebai degil nak berdemo jugak...Rupanya ...
Foto Suara Rakyat.

'Kita dah sewa hotel, bas...'

UALA LUMPUR: Himpunan membantah Konvensyen Antarabangsa Mengenai Penghapusan Segala Bentuk Diskriminasi Kaum (ICERD) terpaksa diteruskan kerana penganjur dan peserta sudah membuat tempahan bas dan hotel.
Timbalan Presiden PAS, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, berkata keputusan kerajaan tidak meratifikasi ICERD dibuat selepas peserta membuat persediaan menghadiri himpunan berkenaan.




Sehubungan itu, katanya, himpunan itu perlu diteruskan bagi mengelak kerugian dan kekecewaan bakal ditanggung penganjur dan peserta jika dibatalkan.
“Keputusan kerajaan umum tidak ratifikasi ICERD sudah lewat kerana mereka (penganjur dan peserta) sudah menempah bas dan hotel manakala persiapan sudah dibuat.
“Jika himpunan dibatalkan mereka akan rugi, maka kita tukar format supaya ada situasi saling memanfaatkan.
Foto Suara Rakyat.
Tuan Ibrahim berkata, penganjur belum memutuskan lokasi himpunan berkenaan, sama ada kekal dibuat di Dataran Merdeka atau kawasan lain.
Mengulas saranan Naib Presiden Parti Amanah Negara (AMANAH), Datuk Mahfuz Omar, supaya penganjur dan peserta himpunan mengadakan sujud syukur dan kenduri pisang, Tuan Ibrahim berkata, Timbalan Menteri Sumber Manusia itu yang sepatutnya berbuat demikian.
“Itu dia buatlah. Saya minta dia buat begitu, yang kita buat ini format kitalah. Kalau dia dalam pembangkang pun dia akan sokong apa kita buat,” katanya.
BH Online.

2 comments:

Lone ranger pomen said...

Patut la pas tendang Mahfuz keluar kerana dia Sokong je ape pas buat... Alahai lebai. Walaun boleh sedekah duiy Kat pati, takkan Pati tak boleh halal ke duit Kat hotel dgn bas... Nanti Cari point lain. Korang buat perhimpunan lagi, Korang buat la tin Milo balik.

Lone ranger pomen said...

Ape pun tahniah la titm. . Anda pun kejujuran memang level tiang lampu. Straight to point ... Takde kona2 mcm lebai hadi. Tapi Jgn lurus tak bertempat. Takut Senang kena game dgn org lain. . Bukan Hari tu Dah kena dgn Arul Kanda ke...

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena