Wednesday 28 May 2014

[Video] Perogol Disebat Oleh Ibu Mangsa Di Kelantan...

Khamis, 29 Mei 2014




Photo: Perogol budak pompuan bwh umor.. Lokasi Pantai Sri 7.. Pkul 6 lbih ptg kemarin.. 

Info From My Fwenz
KOTA BHARU - Seorang lelaki cedera parah dibelasah sekumpulan individu kerana dia dipercayai telah #merogol seorang kanak-kanak perempuan berusia 12 tahun dalam kejadian di Pantai Seri Tujuh, Tumpat, semalam.

Dalam kejadian jam 5 petang itu, sekumpulan individu yang dipercayai ahli keluarga kepada mangsa #rogol membelasah lelaki berkenaan yang berusia 30-an itu di hadapan orang ramai.

Lelaki itu kini menerima rawatan di Hospital Raja Perempuan Zainab II.

Mangsa yang berasal dari Jertih, Terengganu dipercayai datang ke rumah saudaranya di Bachok sebelum menjadi mangsa nafsu lelaki berkenaan.

Menurut mangsa, rakan kepada lelaki itu juga turut #merogolnya.

Berang dengan berita malang itu, keluarga mangsa bertindak mencari suspek dan berjaya mengesan salah seorang dari mereka yang dikesan berniaga di Pantai Seri Tujuh, Tumpat.

Sebaik melihat mangsa, kumpulan individu terbabit terus menyerang dan melucutkan seluar mangsa sebelum memukulnya dipercayai dengan rotan sambil disaksikan orang awam. Perlakuan itu turut dirakam pihak tertentu dan dimuat naik sebelum tersebar secara meluas di Internet sejak semalam. 

- My Media Hub
BLM.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena