Wednesday, 28 May 2014

Ostaz terjherhombab juge ikut khendak jentera kempen UMNO kat Teluk Intan.

Rabu, 28 Mei 2014

 Ostaz Kazim Terpaksa Dipanggil Bantu Mah Siew Keong Di Teluk Intan



Khabonye Ustaz cari makan dalam UMNO yang juge tersohor dengan rancangan sebuah TV "Kalau ada Jodoh Bodoh" dipaksa juge-juge datang berceramah time PRK Teluk Intan.. 

Satu lagi Khabonye...Si Ustaz cari makan dalam UMNO ni terpaksa cancel program yang dah dijanjikan di selatan tanahair....kalau tak silap sebelah negeri Melaka pada malam ni..

Namun disebabkan dipaksa dan di beri secupak dedak upahan maka Si Ustaz cari makan dalam UMNO ni akur,tunduk dan terjherhombab juge ikut kehendak jentera kempen UMNO kat Teluk Intan....hahaha...

Tak kisahlah...Bior le..lantak le...Si Ustaz cari makan dalam UMNO..sebab memang dah jadi salahsatu jentera penting dalam UMNO kalau ada PRK... ada PRK je...pasti ada Si Ustaz cari makan dalam UMNO ni datang ceramah dengan penuh kemunafiqkan...hahaha.....

Malam ni....entah ape le pulak bahan kempennye untuk menangkan calon UMNO+GERAKAN...
BLM

1 comments:

Unknown said...

Trgamak ag kutuk ulama. Dosa besaq ag tau dak. Politik dgn agama jgn campuq. Klu btul pn dia owg umno ,sekuragnya dia xbg ajaran sesat.dia bg ajaran islam yg btul. Owg macam ag ni pecah belah owg islam mcm syiah . Xtakot ka weh . Dgaq ceramah sudah la.xpayah nak politik2 sgt.ustaz pn xpenah cakp owg umno perfect. Kalau ada tunjuk bukti. Tnjuk video. Stakat gambaq edit xpyh la. Dosa jgn men2. Ag mati esok takot kubuq xtima sbb hina ulama. Allah mahakuasa. Ingat tu.

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena