Tuesday 27 May 2014

Chinese selesa kawan melayu PR dan benci melayu BN...You tak suka? This is fact.

Selasa, 27 Mei 2014

hambik ko macai ketuanan melayu kangkung hehehe

DS Zahid Komedi
 

PARA KEPARAT YANG UGUT NAK BAKAR BANGUNAN DAP KINI DILEPASKAN DENGAN JAMINAN POLIS TANPA KEHADIRAN DAN SOKONGAN MORAL AHLI-AHLI UMNO YANG LAIN??????


Beginilah nasibnya jika jadi macai UMNO buat kerja bodoh lagi bahlol melanggar undang-undang negara semata-semata nak tunjuk hero konon sebagai mau menarik perhatian pimpinan atasan UMNO dan juga para ahli UMNO peringkat bawahan.

Berarak sambil menjerit baru-baru ini dengan mengeluarkan kata-kata ugutan nak bakar bangunan DAP jika ulangi kata-kata yang UMNO ni Celaka... punyalah bersemangat tinggi menjerit sampai nak putus urat kentut dan pecah anak tekak.

Lepas itu beberapa penyangak Pemuda UMNO robohkan papan tanda Ibu Pejabat DAP Jalan Pudu.

Dia punya Ketua Pemuda UMNO Kuala Lumpur boleh siap cakap besar lagi sedikit pun tidak takut jika dihumban kepenjara semata-mata nak pertahankan UMNO dari terus dituduh Celaka.

Masa itu ada macai-macai UMNO yang tersilau dan terpukau dengan gelagat biadap dan tidak bertamadun serta  berakhlak yang ditunjukan oleh mereka... siap beri kata-kata semangat pinjam kata-kata keramat DSAI ... lawan tetap lawan.

Bila tiba masanya mereka yang bertanggung jawab dibawa ke Balai Polis untuk tujuan siasatan dan rakam percakapan ... muka masing-masing pucat lesi tidak bermaya lemah longlai .. kalau ditarah muka mereka dengan pisau silap-silap hari darah pun tidak mengalir.

Paling malangnya .. tidak ada seekor pun macai UMNO yang puja puji julang perangai celaka mereka ini memberikan sokongan turun kebalai polis Wangsa Maju untuk berikan sokongan moral .. mungkin takut kena heret sekali kot bila datang kebalai polis nanti.

Inilah realiti semangat juang para macai UMNO .. bila kena hal dengan para penguat kuasa undang-undang kena tanggung sendiri sebab bertindak guna kepala lutut bercakap ikut saluran kentut.

Negara kita negara hukum .. ada perlembagaan, undang-undang dan peraturan.

Setinggi-tinggi tahniah kepada PDRM kerana menjalankan tugas, amanah dan tanggung jawab mencari kebenaran demi menentang kemungkaran.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena