Thursday 22 May 2014

MACAI Umno Tak Takut di PENJARA...Pooodddaaahhh!! Rintihan Macai Perkasa yang di lokap polis...

Jumaat, 23 Mei 2014

Perghhh !!! Semangat Juang Macai Macai UMNO Hanya Jeritan Depan TV je.. Kena Hujan Lari...


Lihat sendiri dengan gambar sebagai bukti berbicara ... buka minda dan tenangkan jiwa sambil menerima fakta betapa semangat juang UMNO terlalu longgar dan amat rapuh lagi reput sekali.

Bunyi cukup nyaring gebang kencang bila membuat bising .. mengalahkan ayam jantan berkokok... realitinya?

Inilah yang terjadi pagi tadi ketika segerombolan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan membuat perangai samseng taik kucing kering lagi celaka didepan bangunan Ibu Pejabat DAP di Pudu sambil berteriak macam polong sambil nak ugut bakar bangunan DAP KL.

Bila turun hujan sikit lari lintang pukang berteduh dibawah jambatan .. sekadar air hujan jer .. bukannya kena simbah pancutan air asid lagi .. FRU pun sekadar memerhatikan sahaja.

Amat berbeza dengan para pejuang Pakatan Rakyat ketika Himpunan Bersih lalu.. disimbah dengan pancutan air berasid dan gas pemedih mata .. mereka tidak gentar dan berganjak malahan terus menunjukkan semangat juang cukup kental tidak kenal erti gentar dan cuak.

Macai-macai Pemuda UMNO cakap memang berdegar-degar macam nak terbalik dunia ... JANGAN MAIN-MAIN DENGAN UMNO KONON ... KAMI PEMUDA UMNO TIDAK TAKUT MASUK PENJARA ... Pooodddaaahhh!!!!! .... air hujan pun tidak sanggup berbasah kuyup. ... Kalau dengan pancutan air berasid dengan bom asap pemedih mata tidak dapat bayangkan macam mana keadaan dan gelagat para macai UMNO ini.

Posted by 


Adun Tak Jenguk - Rintihan Macai Perkasa Yang Ditahan Di Lokap Polis P. Pinang

PADAN MUKA... Kat Hang!
BLM 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena