Saturday 22 November 2014

HUTANG Negara...UmnoBN sedang menuju PLAN KEMUSNAHAN...

Sabtu, 22 November 2014

Photo: GEMPAR !!!.. Terkini dari Bank Negara M'sia (BNM)
HUTANG NEGARA NAIK LAGI !!!
PENCAPAIAN TERBAIK PM & MENTERI KEWANGAN DALAM SEJARAH MALAYSIA !!!.. TAHNIAH Najib Razak (y)

Pakar BUAT HUTANG...
Pakar BOROS bersama ROSMAH...
Pakar TIRIS perbelanjaan negara...
Pakar pelopor MAKSIAT...
Pakar PANDA !!!

p/s: Tapi macai tetap kata.. "Kalau xbuat hutang mcmaner negara nak maju. Hutang negara M'sia masih lagi rendah berbanding S'pore" -MACAI UMNgOK >:o

SEBARKAN.. agar rakyat tahu FAKTA INI !!!

#suararakyat #TumbangkanUMNO #ABU
More & LIKE✔ at ☛| Suara Rakyat |☚
Umno BN sedang menuju PLAN KEMUSNAHAN BN. Dengan mengamalkan rasuah, , ketirisan yang tak dibendung. Mengkayakan swasta, krony yang terlalu kaya. Maka negara kini dilanda masalah HUTANG.

Dengan menipu rakyat jumlah hutang sebenar tidak dapat sembunyi keadaan yang negara kini amat terdesak memerlukan wang tunai bagi mengelakkan negara BANKRUPT! !

Lihat bagaimana TERDESAK NYA BN mengumpul TUNAI d
engan memotong SUBSIDI RAKYAT dari harga gula sampailah harga minyak petrol deasel. Tak fikir rakyat marah namun bijak pujuk rakyat dengan RASUAH BRIM !!

Tak cukop dengan menarik subsidi rakyat, kerajaan terus mengekalkan subsidi kepada krony IPP yang menjadikan krony2 mereka billionaire! Kerajaan pilih GST bagi mempercepatkan proses mendapat balik wang tunai bagi membayar HUTANG!

Proses ini baik untuk kelancaran JATUHNYA SEBUAH KERAJAAN. Apabila hidup majoriti rakyatnya makin payah. Maka cerahlah harapan untuk BN TUMBANG.

Ingat. Formula ini usah di halang2. Jangan bantah dengan buat demonstration. Biarkan apa yang BN nak buat. Sebab itu resepi kita untuk lihat kerajaan korup ini BERAKHIR!!

King Jason
Penulis dan pengkritik Pakatan Rakyat
#AnakMudaBangkit
#KingTakselamanyaKing
#BabiDimanaMana

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena