Wednesday 26 November 2014

Pergh! Perwakilan Pemuda UMNO pun 'MENGULOR' ponteng PAU 2014...

Khamis, 27 November 2014
Photo: RAKAMAN GAMBAR PERWAKILAN PEMUDA UMNO MENGULAR PONTENG PERSIDANGAN PAU 2014 TERSEBAR LIGAT DI ALAM MAYA.
http://omakkau.blogspot.com/2014/11/rakaman-gambar-perwakilan-pemuda-umno.html

Dua gambar ini dirakam di Riverside Restaurant PWTC jam lebih kurang 4,15 ptg 26 hb November 2014 ketika para perwakilan Pemuda UMNO dan Puteri sedang hangat bersidang dan berucap ada pula perwakilan Pemuda UMNO tidak mau ambil port lebih ghairah dan ligat berbual mengular. 

Pergh!!!! Dalam kesibukan Ketua Pemuda UMNO Malaysia Khairy Jamaluddin mohon supaya UMNO di remajakan demi kekal relevan terutamanya dikalangan anak-anak muda yang kelihatan sudah mulai meminggirkan diri dari UMNO, para perwakilan sendiri sudah mengambil langkah pertama dengan meminggirkan diri dari mendegar persidangan ... 

Ini bukan sahaja meremajakan parti tetapi bersikap lebih remaja dari orang remaja .. tidak mau ambil berat apa yang terjadi disekeliling Perhimpunan UMNO yang diadakan hanya setahun sekali. 

Oleh itu jangan persalahkan pemimpin tertinggi parti jika gagal mentransformasikan parti kalau diri sendiri tidak menunjukkan minat dan kesungguhan kearah itu.
Posted by OMAK KAU!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena