Tuesday 17 February 2015

[Video] Pemimpin Pun Dah Macam Rakyat Biasa Menumpang...

Rabu, 18 Februari 2015

Dalam Keadaan Darurat, Pemimpin Pun Dah Macam Rakyat Biasa Menumpang

Hari ini Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Tun Razak terpaksa menumpang kereta peronda polis untuk menziarahi serta menghadiri majlis pengebumian Mursyidul Am PAS,  Allayarham Datuk Nik Abdul aziz Nik Mat.

Perkara yang sama turut dilakukan oleh Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang juga terpaksa menumpang motosikal untuk beredar dari majlis tersebut kerana kebanjiran ribuan orang ramai di sekitar kawasan perkuburan di mana jenazah Nik Abdul Aziz disemadikan.
Itulah gambaran betapa ramainya mereka yang hadir di pengebumian Allahyarham sehinggakan para pemimpin pun terpaksa menumpang kenderaan orang lain. Dalam keadaan darurat seperti ini sudah tentu tiada lagi beza antara pemimpin dan rakyat. -Siakapkeli.com.my

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena