Saturday 21 February 2015

"Para penggemar 'cerita lucah' memenuhi Dewan Politeknik Seberang Perai"

Ahad, 22 Februari 2015

" Gambar2 Para Penggemar Cerita Lucah Liwat Memenuhi Dewan Politeknik Seberang Perai "

TIKAQ BULOH     11:46 AM     0




Cerita semalam, para hadirin yang memenuhi dewan Politeknik Seberang Perai Permatang Pauh sempena siri jelajah peguam bontot Saiful merangkap peguan UMNO bagi menerangkan siri liwat II kepada umum.

Jika dilihat pada kehadiran yang sebegini ramai, kaum wanita yang katanya terdiri daripada rombongan puteri UMNO memenuhi segenap dewan ini.

Sedihlah kat kakak-kakak dan makcik-makcik nih, kamu berkongsi keaiban orang nanti Allah pun akan buka aib keluarga kamu. Aku bercakap bukan atas dasar aku ni penyokong PKR atau PAS, tetapi kerana Islam tidak pernah menganjurkan usaha seperti ini.

Benar atau tidak benar liwat berlaku antara Saiful dan Anwar Allah maha mengetahui. Yang pasti kes ini telah mencemarkan maruah Islam, kita letak hukum Allah dibawah, kita ada hukum Islam tetapi dibelakangkan dalam kes ini, kita ada hukum yang berkehendakkan seseorang yang menuduh zina perlu mengemukakan 4 orang saksi  tetapi hukum kafir juga yang kita guna.

Kamu percaya keputusan hukum yang telah diputuskan oleh mahkamah yang bersandarkan undang-undang kafir umpama kamu percaya undang-undang kafir ini dan kamu tolak hukum Allah. Fikir-fikirkanlah.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena