Tuesday 27 December 2016

[Video] Ni kisah kita..kisah anak Msia... & Bersediakah PAS untuk kehilangan 'Tampok Pemerintahan' di Kelantan?

Rabu, 28 Disember 2016
Foto Otai BERSIH.

Ni kisah kita..kisah anak Msia..
Yeow Chin Khin yg memandu bersama rakannya Chua Chee Heng keJohor Bharu pd jam 1 pagi bila ternampak sorang lelaki ( Suresh Menu) mengarahkan aliran trafic..dan beri isyarat agar mereka berhenti.....Walaupun curiga kerana jam sudah lewat .tapi mereka ternampak sorang wanita(Dania Qaisara) yg keretanya mengalami masalah...mereka berhenti....dan dapati kereta Dania Qaisara tidak boleh dihidupkan kerana masalah battery dan lebih malang lagi..Dania bersama anaknya yg sakit...
Mereka bersama sama..Yeow..Chua dan Suresh bersama sama membantu dgn mengalihkan laluan trafik dan menggunakan 'jumper' utk menghidupkan engin kereta Dania..tapi malangnya walaupun engin dapat dihidupkan setiap kali lampu kereta Dania dipasang engin akan mati semula. ...Jadi mereka membuat keputusan utk mengiringi kereta Dania yg tidak menggunakan lampu..bagi mengelakkan kejadian tidak diingini.. sepanjang perjalanan adakalanya kereta Dania mati dgn sendiri dan Suresh yg menunggang motorsikal akan menolak kereta menggunakan motorsikalnya...sehinggalah Dania Qaisara selamat sampai kerumahnya....... Ni kisah kita rakyat Malaysia..yg patut aku kongsi bersama..walaupun berlainan bangsa dan agama..kita adalah ANAK MALAYSIA...
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.
Mesyuarat penaja 2 cawangan Amanah di Parlimen Kuala Kangsar yang semua jawatankuasanya terdiri dari kaum tionghua di Daerah Mengundi Pajak Potong dan Jalan Datoh berjaya dirasmikan oleh Encik Hu Pang Chaw, Ahli Jawatankuasa Amanah Nasional di Pejabat Amanah Parlimen Kuala Kangsar, Jalan Daeng Selili.
Diantara tetamu Dato' Seri Mohammad Nizar, Encik Tan Seng Toh, Naib Pengerusi Amanah Negeri Perak, Tuan Haji Mohd Zainuddin, Mantan Exco Negeri Perak dan Encik Richard Wong.
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.
Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.Foto Parti Amanah Negara Kuala Kangsar.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena