Tuesday 27 December 2016

[Video] Pemuda AMANAH Sudah 'BERBULU' dengan PAS yang BERDOLAK DALIH! Pakatan Harapan cadang Pas ketuai pembangkang di Kelantan, Terengganu.

Rabu, 28 Disember 2016
Foto Suara Rakyat.
SEDARKAH ANDA yg masih ditipu KERAjaan Umno/BN yg selama ini perbodohkan rakyatnya..!!

Setelah BR1M dan GST dilaksanakan, inilah yg rakyat dapat.. Rakyat marhaen terus derita dgn kos sara hidup yg terus meningkat..

MALAH anak bini beranak Najib & Rosmah terus hidup penuh kemewahan dgn belanjaan diri puluh jutaan ringgit.. SEDANGKAN GAJI NAJIB RM22,826.65 SEBULAN (tidak termasuk elaun).
Foto Suara Rakyat.
Sungguh mudah jadi KERAjaan lanun..

SUBSIDI RAKYAT DIHAPUSKAN.. duit 1MDB diseleweng bayar hutang anak main judi di LAS VEGAS USD11 JUTA..!!

Laki bini boros berbelanja terbang ke luar negara ke sana ke mari guna jet mewah & harta kerajaan mahupun wang rakyat...

Pakatan Harapan cadang Pas ketuai pembangkang di Kelantan, Terengganu

Pakatan Harapan bercadang membenarkan Pas “mengetuai” pembangkang di Kelantan dan Terengganu dalam pilihan raya akan datang,"kata Pengarah Komunikasi Amanah Khalid Abdul Samad.
“Jika Pas mahu turut serta, sudah tentu kami akan benarkan mereka ‘mendahului’ di Kelantan dan Terengganu.
“Walaupun kami akan bertanding di beberapa kerusi di Kelantan, tetapi kami akan pastikan Pas mengetuai di Kelantan dan Terengganu.
“Penting untuk kami duduk berbincang bagi memastikan setiap parti mempunyai negeri pangkalan,” katanya pada sidang media seperti dilapor FMT hari ini.
Katanya, strategi memastikan setiap parti mempunyai negeri pangkalan itu akan memudahkan rundingan pembahagian kerusi di kalangan parti pembangkang.
Dalam pada itu, Khalid berkata, Amanah menyasarkan untuk bertanding 40 kerusi Parlimen pada PRU14.
“Bagi Amanah, kami sudah kenal pasti 40 kerusi berpotensi yang kami berminat turunkan calon. Kerusi itu kami rasa ada harapan dan peluang untuk menang.
“Tetapi, kami akan berbincang mengenainya pada mesyuarat akan datang dengan Pakatan Harapan dan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM) pada awal Januari,” kata Ahli Parlimen Shah Alam ini.
MALAYSIA DATELINE

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena