Wednesday 13 September 2017

[Video Mana Lagi wang Najib NAK SAPU, Pilihanraya DAH DEKAT!] SAHLAH dana2 pencen KWSP korang jadi mangsa utk Bantu Perkukuh Ekonomi AS! Hidup Melayu! Hidup Umno! Husam bendahari PH.

Rabu, 13 September 2017

Foto Suara Rakyat.
BERITA GEMBIRA !!!

SAHLAH dana2 pencen #KWSP #EPF korang jadi mangsa utk #BantuPerkukuhEkonomiAS !!

Hidup Melayu !!.. Hidup Umno !!

https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2017/09/324827/malaysia-bantu-perkukuh-ekonomi-najib

Husam bendahari PH, Kula, Christina Liew naib presiden

PC Majlis Presiden lantik naib presiden baru

Naib Presiden AMANAH Datuk Husam Musa dilantik sebagai bendahari Pakatan Harapan (PH) menggantikan M Kulasegaran yang bertukar jawatan kepada naib presiden.
Seorang lagi Naib Presiden yang dilantik ialah Pengerusi PKR Sabah Christina Liew.
Pengerusi PH Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, pelantikan M Kulasegaran yang merupakan Pengerusi Kebangsaan DAP dan Christina Liew bagi memastikan masyarakat India dan rakyat Sabah diwakili dalam gabungan pembangkang itu.
“Majlis Presiden telah mengadakan mesyuarat, antara keputusan dibuat ialah pemindaan sedikit berkenaan Majlis Presiden supaya ia mewakili kaum India dan Sabah, Sarawak.
“Naib Presiden Kulasegaran, dulu bendahari PH tapi dia akan kosongkan jawatan itu dan jawatan itu akan dipegang oleh satu lagi ahli baru bagi Majlis Presiden Datuk Husam Musa.
“Satu lagi Naib Presiden ialah Christina Liew dari Sabah,” katanya dalam sidang media di Wisma AMANAH Negara petang tadi.
Selain pengumuman itu, Dr Mahathir berkata beliau akan bertemu dengan Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi bagi mendapatkan perkembangan terkini pendaftaran PH di Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (RoS).
“Jika ada kemusykilan pihak pemerintah, kami sedia buat pindaan jika perlu. Kami yakin menteri akan faham. Beri kami peluang untuk kemukakan pandangan dan mendengar pendapat daripada timbalan perdana menteri kenapa kelulusan belum diperoleh,” katanya.
MALAYSIA DATELINE

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena