Friday 7 December 2018

[Video Dataran Merdeka Padat Lautan Manusia - Video Paling Best Hoo DASAT! LIVE: Anti-Icerd rally in Kuala Lumpur] DEMI ICERD, Kelantan cuti peristiwa esok! Terpedaya 'bisikan syaiton'? PM Online dah kata fardhu ain sedangkan TMB Online siang-siang lagi dah cabut jadi pengecut!

Sabtu, 8 Disember 2018

Foto Otai BERSIH.
Foto Otai BERSIH.
Otai BERSIH
Sblm ni macai2 pembangkang bukan main kutuk peserta himpunan Bersih bawa kanak2. Tpi ini yg dikatakan hidup ibarat roda. Ludah ke langit, jatuh ke muka sendiri..!!
Amaran pihak berkuasa supaya kanak-kanak tidak dibawa semasa himpunan penyamun dan penyangak langsung tidak dihiraukan peserta seolah mencabar arahan yang dikeluarkan.
Maklumlah kalau tak turun dikhuatiri berdosa sebab PM Online dah kata fardhu ain sedangkan TMB Online siang-siang lagi dah cabut jadi pengecut!
Perbuatan itu jelas melanggar syarat perhimpunan mengikut Seksyen 4 (2)(f) Akta Perhimpunan Aman 2012 kerana membawa bayi dan kanak-kanak ketika berhimpun dalam acara seumpamanya.

DEMI ICERD, KELANTAN CUTI PERISTIWA AHAD, TERPEDAYA BISIKAN SYAITAN..

CUTI tersebut adalah satu galakan kepada kerja membazir kos dan tenaga, tidak produktif, risiko keselamatan - bisikan SYAITAN.

PADA MASA MEREKA MENJERIT TENTANG KOS SARA HIDUP YANG TINGGI PADA MASA YANG SAMALAH JUGA MEREKA ANJUR AKTIVITI MEMBAZIR DI ULIT DEMI BANGSA UGAMA - HIPOKRIK BENAR PEMIMPIN KAMU.

RAKYAT MAKIN PAPA KEDANA DENGAN GELAGAT PEMIMPIN YANG SALAH ARAH.

Di seluruh Kelantan hujan berterusan sudah melebihi 7 hari dan tiada tanda henti.. malapetaka dan bencana alam sebagai ujian, itu yg patut difokuskan.

Kenapa kerajaan negeri kelantan yang mendapat jolokan darulsampah tidak berjihad kepada kecekapan pentadbiran, tingkatkan kebersihan dari timbunan sampah sarap setiap perbandaran dan majlis kerajaan tempatan.
Haroknya mendangor sampai ke siak..

Penjawat Awam dipergunakannya untuk maksud parti dan POLITIK?

Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena